Cum m-am apucat de citit?


Povestea mea a început la vârsta de 14 ani. La un moment dat mă aflam în vizită la colegă mea de clasă și am remarcat că avea un teanc de cărți pe birou și nu din cele pe care le primisem de citit la literatură română. Acestea erau cărți de beletristică. Mi-a întins o carte care se numea țin minte și acum ,,Boboc de trandafir’’. Am luat această carte un pic nesigură din mâna ei și asta pentru că eram obișnuită să lecturez, de nevoie cărţile primite de la profa de limba română.
Am ajuns acasă și în câteva ore am și terminat de citit acea carte. Aveam acasă romane de dragoste cumpărate de părinții mei dar niciodată nu au reprezentat interes pentru mine până la acea vreme.
Am început să citesc roman după roman trăind odată cu protagonistele sentimentele și aventurile acestora sperând ca într-un viitor să întâlnesc și eu dragostea adevărată iar povestea mea să fie una ce merită împărtășită și astăzi, pot spune că este. Anii au trecut și nu am renunțat nici acum la romanele de dragoste. De câte ori apar cărți noi din această categorie fac tot posibilul să ajungă în biblioteca mea sau le citesc cu ajutorul tabletei. Lectură a devenit un refugiu pentru mine. Cel puțin, momentul în care citesc este cel în care, evadez cu totul și mă simt eu. Pot să-mi imaginez foarte ușor că fac parte din poveste și ador să trăiesc totul odată cu personajele. Cărțile m-au ajutat să-mi dezvolt intuiția, să găsesc răspunsuri la întrebări pe care de multe ori în realitatea pe care o trăim, nu le găsim.
M-a ajutat să-mi dau seama cum e să iubești, cum e să poți să exprimi în cuvinte ceea ce simți și să-mi fac curaj să aștern și eu pe hârtie, într-un jurnal, scrierile mele sperând ca într-un viitor apropiat să am curajul să împărtăşesc tuturor... povestea mea de dragoste. Așa a apărut și blog-ul meu și tot așa, în urma tuturor lecturilor am lăsat frâu liber imaginației și am scris două romane de dragoste ce se regăsesc pe Wattpad.
Articol ce răspunde provocării Libris, cu ocazia ediției a XIV  a Târgului  Internațional de Carte și Muzică Libris Brașov.


Cu drag,
Hanelore