Recenzie Girl Online by Zoe Sugg

Girl Online by Zoe Sugg
                                   Carti Zoe Sugg
                                   My rating: 5 of 5 stars
Girl Online (Girl Online, #1)Categorie: Cărți beletristică
Cartea o puteti comanda  pe libris.ro
Cartea este scrisă de Zoella, un beauty fashion blogger dar şi un Youtuber foarte cunoscut în Marea Britanie. A câștigat și multe premii datorită canalului și blogului său. Eu o urmăresc pe Zoella de foarte multă vreme şi deşi nu este preferata mea de pe Youtube trebuie să recunosc că m-a încântat destul de tare vestea că a scris şi o carte. Există și păreri care afirmă că această carte a fost scrisă de un Ghostwritter nu de Zoella. Puțin contează pentru mine acest detaliu.

Puteți găsi atât varianta în română a cărții Girl Online cât și varianta în engleză aici.

Citisem Sinopsis-ul cărții acum ceva vreme şi am realizat că este exact genul de carte potrivit pentru o vacanţă sau pentru zilele ploioase(sau ,,bad days”). Este perfectă atunci când ai nevoie de o lectură frumoasă de divertisment pe care să o poţi savura și care să te amuze sau să-ți dea o stare de bine. Sunt prezentate subiecte precum: familia, prietenia, loialitatea şi binenteles prima dragoste. Cartea , trezeşte în tine amintiri din adolescenţă... din viaţa oricărei adolescente.

Cred că Zoella şi-a dorit ca prin intermediul acestei cărţi, urmăritoarele sale să se identifice cu personajul Penny. Şi de ce să nu recunosc şi eu m-am regăsit în acest personaj deoarece şi eu am un blog şi la început, am vrut să-mi păstrez identitatea. Cu timpul am realizat că nu am de ce să mă ascund şi că este vremea să-i las pe oameni să mă descopere aşa cum sunt eu.

Aş îndrăzni să spun şi că pe alocuri, personajul feminin este destul de asemănător şi cu însuşi Zoella.

Penny are un blog unde scrie despre gândurile sale, sentimente, trăiri, poveşti plăcute sau neplăcute însă nimeni nu ştie că ea este cea care postează. Blogul se numeşte Girl Online - Fata on-line. Binenteles că acest secret este împărtăşit cu cineva şi această persoană are şi un nume - prietenul ei cel mai bun- Elliot. Acest personaj este unul disctractiv şi foarte sincer cu părerile sale în ceea ce o priveşte pe protagonista noastră.

Prietenia dintre cei doi a fost un alt detaliu pe care l-am admirat pe tot parcursul acestei lecturi. Cred că orice fată ar fi norocoasă să aibă un prieten atât de bun și loial precum Eliot. Acesta a fost un alt detaliu care mi-a amintit de mine în adolscenta. Şi eu am avut un prieten la fel de bun la acea vreme.

Familia lui Penny trebuie să se deplaseze în New York iar prietenul cel mai bun binenteles că o însoţeşte.
În prima ei zi acolo, el întâlnește Noah - un tânăr american chipeş, care cântă la chitară aşa cum apare şi în descriere ,, nimic nu va mai fi ca înainte”. Penny se îndrăgosteşte, cei doi se potrivesc perfect și aceasta reuşeşte să pună capăt temerilor sale. Ceea ce ea încă nu ştie este că Noah are și el un secret iar acest secret îi pune în pericol atât identitatea sa pe blog cât şi prietenia cu Eliot.

Scrierile protagonistei sunt realiste şi cred că orice blogger ar trebui să fie corect şi sincer în postările sale, precum este şi Penny. De ce să nu recunoaştem că un blog ne poate ajuta foarte bine să ne depăşim temerile și de ce nu, să ne ajute să ne descoperim pe noi înșine.

Dezăluirea identității însă, este o decizie care aparține doar bloggerului și cu siguranţă o va face în momentul în care se va simţi pregătit. Asta am făcut și eu.

Protagonistul - Noah este un personaj ce se remarcă prin calităţi precum: iubitul perfect şi grijuliu, romantic, foarte atent şi special.

Parcursul relaţiei celor doi este unul ne surprinde pagină cu pagină iar povestea nu are cum să nu vă placă.

Mulţumesc libris.ro pentru şansa de a citi această frumoasă carte.

Girl Online este prima carte a acestei serii, Girl online On Tour este a doua carte care sper că va fi tradusă în curând și în limba română. Girl online Going Solo este ultimul volum al acestei serii iar Zoella a anuntat data lansarii : 17 noiembrie 2016.

Cu drag,
Hanelore