Recenzie - #After 2 - După ce ne-am certat by Anna Todd






After We Collided (After, #2)
My rating: 5 of 5 stars


Peste 1,2 miliarde de lecturi pe Wattpad
După un început tumultuos de relaţie, lucrurile par să funcţioneze între Tessa şi Hardin. Dar o dezvăluire incendiară despre trecutul misterios al lui Hardin o copleşeşte pe Tessa. Simte că nu mai poate suporta încă o promisiune încălcată. A renunţat la tot pentru băiatul de care s-a îndrăgostit nebuneşte.
Hardin ştie că a făcut o greşeală imensă.
Va fi el în stare să se schimbe... în numele iubirii?
After a fascinat cititorii din toată lumea. Trăieşte şi tu experienţa de pe internet!



Credeam că After 1 respectiv, După ce ne-am întâlnit va fi romanul meu preferat din această serie dar iată că m-am înșelat. Din experiență am remarcat că de regulă, când citești o serie de cărți prima carte întotdeauna îți va rămâne întipărită în memorie asta pentru că îți dorești să retrăiești anumite momente frumoase și intense de la începutul poveștii de dragoste dintre personaje. Ei bine, m-am înșelat. După ce ne-am certat a reușit să mă captiveze poate mai tare decât a reușit să o facă primul volum și asta pentru că am desoperit un Hardin dispus să se schimbe în numele iubirii. Am decoperit o Tessa care a acceptat că cei doi nu și-ar fi trăit povestea de dragoste dacă acel pariu nu ar fi existat.
Finalul primului volum mi-a scos câteva lacrimi, trebuie să recunosc dar nici acesta nu s-a lăsat mai prejos. Scena de final în care Tessa află că băiatul de care s-a îndrăgostit s-a jucat cu ea în nenumărate ocazii dezvăluind prietenilor săi detalii intime și aducâdu-le chiar dovezi concludente, m-a făcut să-mi doresc pentru moment că Tessa să se îndrăgostească de un alt personaj, unul nou dacă se poate.

După alte câteva rânduri, mi-am dat seama că povestea acesta nu ar mai fi la fel dacă nu ne-ar oferi și doza de dramatism, de realitate cruntă, de lacrimi și suspine.
Repet, îmi place seria pentru că este o poveste d edragoste naturală, cu bune și cu rele, cu suișuri și coborțșuri, cu certuri și împăcări, cu dragoste și pasiune, ceartă și deziluzie.
Scopul lecturii este întodeauna să ne captiveze și să ne învețe ceva- în cazul de față, că oamenii se mai pot schimba.

După aflarea adevărului, Hardin își cere iertare în genunchi în fața Tessei, moment pe care îl așteptam deși nu-mi doream ca ea să-l ierte cu adevărat.

Volumul doi începe cu devzvăluirile pe care Zed i le face Tessei cu privire la acel pariu. Deși încearcă să-l uite pe Harry, plecând din apartamentul lor, petrecând o seară în club în care se cu un sărută cu un necunoscut, ajunge din nou în brațele lui Hardin.
Protagonista noastră promite că va începe o nouă viață și îl va uita pe cel care a făcut-o să sufere, lucurile iau de fiecare dată o întorsătură ciudată și realizează că nu poate sta departe de el.

Ajung să petreacă împreună perioada sărbătorilor de iarnă Tessa neavând unde să locuiască, o cunoaște pe mama acestuia iar Hardin o roagă să nu-i dezvăluie adevărul despre despărțirea lor. La început se prefac că încă mai au o relație dar orele petrecute împreună îî fac să realizeze că nu pot sta unul fără celălalt și împăcarea lor nu întârzie să aibă loc.

În acest volum am cunoscut un Hardin dispus să se schimbe pentru Tessa și pregătit pentru o relație serioasă. Volumul doi este preferatul meu și asta se datorează următorului citat:,

N-aș lua nimic înapoi pentru că noi nu am fi fost împreună dacă eu nu aș fi făcut tâmpenia asta. Căile noastre nu s-ar intersectat niciodată, nu în felul ăsta care ne-alegat atât de strâns. Chiar dacă mi-am distrus viața, fără pariul ăla tâmpit și plin de răutate, n-aș fi avut nicio viață. Sunt sigur că asta te face să mă urăști și mai tare, dar ai vrut adevărul. Și ăsta este adevărul.

Și da, din perspectiva mea de cititor acest pariu a fost cheia dragostei lor și nu aș schimba nimic din cele petrecute.
Tessa realizează și ea că Hardin are dreptate și că doar datorită acelui pariu ea l-a cunoscut mai bine, s-a îndrăgostit de el și au început o relație.


După liniște evident vine și... potopul. Acesta este reprezentat de un alt personaj, binențeles. Mama Tessei apare pe neașteptate și îi mărturisește mamei lui Hardin adevărul despre ceea ce i-a făcut fiicei sale. Reproșurile la adresa lui Hardin, nu lipsesc.
Mama acestui face o dezvăluire care iar zguduie din temeli lumea Tessei și anume, că Hardin nu este șa prima abatere. În trecut, obișnuia să facă astfel de pariuri și să se joace cu o mulțime de alte fete, urmând ca apoi să le părăsească.

Ambele mame sunt decise să îi despartă pe cei doi și asta pentru binele Tessei dar ea nu refuză categoric să se despartă de Hardin.
Dezamăgit de trădarea mamei sale și speriat că Tessa l-ar putea părăsi, îi face acesteia o mărturisire cu privire la sentimentele sale recunoscând că o iubește și nu poate să trăiască fără ea.

Dar cum tot ce este frumos, durează prea puțin apar noi conflicte, dezamăgiri finalizate din nou cu o despărțire dureroasă pentru amândoi.

Despre finalul celui de-al doilea volum nu am să vă vorbesc, vă las să-l descoperiți chiar voi. Tot ce vă pot spune este că pe mine m-a lăsat cu o mulțime de întrebări. Aștept cu nerăbdare să citesc și cel de-al 3-lea volum - După ce ne-am îndrăgostit.

Mulțumesc libris.ro pentru că mi-a oferit ocazia să desopăr continuarea acestei intense și minunate povești de dragoste.

Citește și recenzia primului volum- După ce ne-am întâlnit.





Cu drag,
Hanelore