Ce se află în geanta mea? Geantă Coral de la Oriflame



Bună fetelor,
Cred că știți deja cât îmi place să urmăresc clipuri pe Youtube cu ce se află într-o geantă(poate suna ciudat dar acest gen de clipuri sunt preferatele mele) așa că am decis ca postarea de astăzi să fie însoțită de un clip. De curând mi-am achiziționat o geantă de la Oriflame, în nuanțe corai asta ca să fie potrivită acestui sezon. Am luat-o cu mine în vacanță și credeți-mă că am fost întrebată destul de des de la ce firmă este.
Mereu am fost sceptică în privința genților de la Oriflame, am crezut că sunt confecționate dintr-un material de proastă calitate și că nu-și merită prețul (s-a dovedit între timp contrariul). Când am devenit consultant Oriflame, câteva Campanii ,,m-am ferit" să-mi comand una dintre gențile existente din catalog pe motiv că voi regreta.
Acum, am deja câteva genți comandate de la ei(și o mulțime de alte accesorii) și sunt mulțumita atât de calitatea materialelor cât și de modele și mai ales de prețuri. Uneori, în flyere au prețuri mult prea mici aș spune eu. În ultima vreme, am observat din ce în ce mai multe acesorii în cataloagele Oriflame cu adevărat deosebite. 

Geanta din clipul de mai jos se numește ,,Coral Bag" este destul de încăpătoare, rezistentă, cu modele deosebite și ceea ce am apreciat cel mai mult este că a vent însoțită și de un săculeț asta ca după folosire să fie păstrată acolo și pentru a evita să se uzeze. O idee extrem de bună. Bravo Oriflame. Are și o baretă în caz că vreau să o pun pe umăr. De asemenea, în interiorul ei are obișnuitele mici buzunare pentru telefon, gumă de mestecat, gloss și un alt buzunar mai în spate cu fermoar. Singurul lucru care mi-a plăcut este că la exterior, în spate, are un alt buzunar dar fără fermoar. Reprezintă un minus asta dacă vreți să puneți un anume obiect acolo de valoare.





Acestea fiind spuse, vă las să urmăriți clipul de mai jos și să decoperiți, ce se află în geanta mea?"



Cu drag,
Hanelore