Esentiale intr-o vacanta -Ce se afla in bagajul meu/Geanta mea de voaiaj ♥ Travel Essentials - My Suitcase/My travel bag


Bună tuturor,

Am realizat acest video pentru că mi s-a părut distractiv să  vă arăt ce se află în bagajul pe de vacanţă. Îmi place foarte mult să urmăresc acest gen de clipuri pe Youtube. Mă inspiră şi din când în când mai învăţ câte un Tips.
Pentru că se apropie vacanţa de vară cu paşi repezi şi cu siguranţă mulţi dintre voi veţi pleca la munte, la mare sau de ce nu chiar din ţară, poate veţi dori sa ştiţi cum vă puteţi organiza un bagaj astfel şi să puteţi salva cât mai mult spaţiu astfel încât nimic să nu rămână ,,acasă” şi să aveţi în permananţă cu voi toate produsele esenţiale. Am să vă arăt de asemnenea, care sunt esenţialele mele într-o vacanţă: produse de îngrijire, makeup şi ţinutele pe care eu mi-aş dori să le port. De asemenea, veţi afla ce se află în geanta mea de voiaj.



Vă doresc o vacanţă minunată şi nu uitaţi să vă abonaţi la Canalul meu pentru noi clipuri distractive!