Biroul meu ♥ Spatiul care ma defineste cel mai bine 2016


La mulţi ani şi un an nou fericit plin de aspiraţii, reuşite, bucurii, dragoste, sănătate şi linişte sufletească!
Plănuiam să postez ieri dar din păcate după noaptea de Revelion am fost atât de obosită încât am dormit o jumătate de zi(ceea ce nu mi s-a întâmplat niciodată). Ne-am distrat şi ne-am bucurat că am petrecut primul nostru Revelion ca şi familie, primele sărbători de iarnă în calitate de soţ şi soţi,  de când ne-am căsătorit.
Tot ieri a fost şi o zi în care am reflectat asupra anului 2015. Dacă avem aspiraţii pentru 2016? Sigur că avem iar la mine, câteva dintre acestea cuprind Blogul şi Canalul meu deYoutube. Sper să fiu din ce în ce mai activă şi să fac din acest spaţiu personal ceea ce mi-am dorit dintotdeauna: un loc prietenos care să vă inspire şi să vă ajute de câte ori îi treceţi pragul.
Că tot vorbim despre ,,spaţiul personal”, am să vă vorbesc(arăt) în postarea de astăzi biroul meu respectiv, locul în care mă ocup de postările acestui blog, editez clipuri, scriu diverse texte pentru că am o mare pasiune pentru scris...locul în care mă simt EU în adevăratul sens al cuvântului.
Aşa arată spaţiul care mă defineşte cel mai bine:
Atunci când nu mai vreau să stau pe scaun şi simt nevoia să mă întind în pat dar totodată am chef să scriu ceva, îmi creez un mini-birou, un mini-spaţiu de lucru în patul meu iar acesta arată aşa:


Mini –biroul meu aşa cum îl numesc, este defapt un suport cu stand DEEPCOOL E-DESK 18.4”.
Motivul pentru care l-am cumpărat fost că aveam mare nevoie de un ventilator pentru laptop şi plănuiam să fie ceva mult mai mic. L-am achiziţionat de la Carrefour, era la ofertă dacă nu mă înşel, jumătate de preţ şi acesta a fost cel care mi-a atras atenţia atunci când l-am văzut. Are mai multe utilităţi fiind exact ceea ce îmi doresc de la un produs.
Nu ştiu dacă îl mai puteţi găsi la Carrefour dar la Altex este încă disponibil aici.
Chiar acum stau în pat şi scriu acestă postare de la Mini-Biroul meu(îmi place la nebunie denumirea asta). 
Îmi plac culorile vi după cum aţi observat, îmi place să decorez şi mă simt foarte bine când în final, totul arată exact aşa cum mi-am dorit. Îmi dă o stare de bine să petrec timp într-un spaţiu care este pe placul meu. 
Atunci când am timp liber şi vreau să mă relaxez, urmăresc clipuri cu Belinda Selene, preferata mea.


Aceasta a fost postarea de astăzi. Voi ce faceţi în timpul vostru liber?
Cu dragoste,
Hanelore