Produse Esentiale pentru Toamna ♥ Fall Essentials 2015



Bună fetelor, am revenit astăzi cu o postare pentru a vă arăta care sunt produsele mele esenţiale pentru toamnă. Am intrat în ultima lună a acestui sezon şi ne apropiem de anotimpul meu preferat ♥.

Produse mentionate:

Demachiant Herbal – Este albastru la culoare. Are un miros destul de plăcut şi curăţă în profunzime machiajul. Nu mă ustură ochii atunci când îl folosesc. De obicei, am avut probleme cu demachiantele datorită ochilor mei sensibili.
CC Cream Elmiplant – Deschis. Pentru toamnă este perfectă. Hidratează, uniformizează, are o acoperire destul de bună în ceea ce priveşte imperfecţiunile şi SPF 20. Are un miros plăcut.

Balsam de buze cu nucă de cocos Yves Rocher - Hidratează şi oferă pe lângă mirosul plăcut,  un luciu discret al buzelor. Îl consider cel mai bun balsam de buze pe care l-am încercat până acum.
Geluri de Duş Avon Sense Indulgent şi Divine Time – Au o textură cremoasă şi oferă un miros de lungă durată.

Crema pentru picioare Oriflame – Catifelează şi hidratează pielea uscată a picioarelor. Mirosul de miere este minunat şi persistă.
Ulei Exfoliant pentru mâini Yves Rocher – Am fost un pic sceptică atunci când am comandat acest ulei exfoliant pentru mâini deoarece nu mai încercasem un asemenea produs de exfoliere al mâinilor până acum. În general, am fost adepta cremelor de mâini. Este un  produs foarte bun (preferatul meu din acest clip, de altfel) iar particulele de exfoliere din sâmbure de caise curăţă în profunzime şi catifelează mâinile. Mirosul este plăcut şi se menţine.

Stilou Corector Iluminator Yves Rocher Bej –Estompează semnele de oboseală, corectează imperfecţiunile şi uniformizează tenul. Este îmbogăţit cu pigmenţi sidefaţi de strălucire ce iluminează zonele de umbră ale feţei.
Avon Big & False Lash Mascara – Primul lucru care îmi place la această Mascara, este periuţa în formă de migdală. Am întâlnit diverse periuţe cu care îmi era destul de dificil să aplic produsul pe gene deoarece îmi intrau în ochi şi imediat îmi lăcrimau. Din fericire, nu m-am confruntat cu această problemă folosind Big& False Lash Mascara. Aşa cum spune şi numele: oferă volum şi aspect de gene false dar fără a fi lipite între ele ceea ce înseamnă un mare plus din punctul meu de vedere.



Ruj 3D Plumping Avon Revenge – O singură aplicare este suficientă pentru a obţine o nuanţă intensă şi de lungă durată. Nu trebuie să insistaţi şi să aplicaţi de mai multe ori acest ruj, asta dacă nu vă doriţi să obţineţi o nuanţă mult mai închisă.

Şampon Elseve Ulei Extraordinar - Şampon Nutritiv. Este un şampon destinat părului uscat. Nu încarcă părul, catifelează şi oferă strălucirea pe care o promite. Aşa cum v-am spus şi în acest clip, eu nu folosesc mască sau balsam dar asociez acest şampon cu vopseaua Casting Creme Gloss şi sunt mulţumită de rezultat.
Fixativ Taft Perfect Flex – Dacă vă doriţi o alternativă mai ieftină a fixativului Elnett de la L’oreal, acest produs este cel pe care eu îl recomand. La început poate veţi simţi pordusul aplicat pe păr dar la 30 de minute distanţă această senzaţie va dispărea atunci cand vă veţi atinge părul. Sunt mulţumită de rezistenţă, de miros dar şi de textura pe care părul meu o are după ce aplic acest fixativ.
Parfum Oriflame My Red – Este un parfum dulce, rezistent şi potrivit pentru o ocazie specială. Datorită notelor de iasomie roşie veţi simţi o aromă intensă, magnetică potrivită pentru doamnele/domnişoarele care doresc să fie ,,sexy, surprinzătoare şi tentante” (potrivit descrierii oficiale).



Agenda şi creioanele le am de la Jumbo. Pregătesc o nouă postare asemănătoare cu cea #BackToSchool şi am să vă arăt alte produse de acest gen.
Geanta am cumpărat-o acum câteva luni şi aşa cum v-am spus, o găsesc potrvită pentru acest sezon. O asortez cu botinele pe care vi le-am prezentat în clipul I love Fall Tag (postare aici) şi este geanta mea preferată în această perioadă.



*Urmează în curând un clip cu paleta de machiaj de la One Direction - Harry Styles. L-am filmat chiar ieri şi sper să-l editez mai repede.
Sper că va placut clipul meu şi nu uitaţi să vă abonaţi!