Rochia de Mireasa


Mi-am dorit o Rochie de Mireasă elegantă şi clasică, stil Prinţesă- Stilul care nu moare niciodată şi cel la care am visat dintotdeauna. Să vă spun şi despre ,,Crăiasa Zăpezii”, pentru că am rămas datoare dintr-o postare anterioară. La nuntă, fetiţa prietenilor noştrii mi-a zis:
,,Îmi place rochia ta! Este la fel ca cea pe care o are Crăiasa Zăpezii, am văzut-o eu într-o poză şi este exact ca a ta!” J. Îmi place Elsa din Frozen(Crăiasa Zăpezii)  şi dacă mai avem rochiţe la fel, atunci este perfect.



Nu mi-a păsat dacă este în trend sau nu, dacă este cea mai scumpă sau cea mai ieftină sau dacă va fi cea mai frumoasă rochie în viziunea tuturor. Mi-am dorit ca în ziua nunţii să fiu pur şi simplu...Eu, Hanelore  şi  mai ales, să mă reprezinte în totalitate.
Consider că nu rochia trebuie să iasă în evidenţă ci fata care o poartă!

Ca şi ,,accesorii”, Rochia are motive florale în partea de sus(a corsetului alungit), cu aplicaţii realizate manual din dantelă, perle decorative, cristale şi paiete albe transparente. Este completată la talie de o fundinţă din saten cu perle mici. În partea de jos, fusta amplă bogată în tulle, are câteva perle aplicate.  

Voalul are şi el perle aplicate în partea de jos.  
Mi-am dorit să port o bentiţă, nu coroniţă. Este tot din perle. Da, îmi plac foarte mult  consider că sunt cele mai potrivite pentru această ocazie. Sunt cu adevărat deosebite.

Cu drag,
Hanelore