Esenţiale pentru şcoală / Productos esenciales para la escuela #BackToSchool



RO: Bună tuturor,
Astăzi urmează o nouă postare din categoria #BackToSchool.
Zilele trecute am fost la Jumbo şi Pepco şi mi-am cumpărat câteva lucruri drăguţe.
Nu-i aşa că dacă avem lucruri drăguţe ne vine ,,cheful” mai repede de învaţat iar şcoala nu mai este atât de plictisitoare? Mie aşa mi se întâmpla...Un carneţel drăguţ/agendă mă ajuta(când eram la şcoală) să fiu mai organizată, să am temele la zi şi să învăţ atunci când îmi propuneam asta.

ES: Hola a todos,
Hoy regrese con otro post #BackToSchool.
El otro día estaba en las tiendas Jumbo y Pepco y compré algunas cosas muy lindas.
No es así que si tenemos cosas lindas se viene ,,el  estado de ánimo "para aprender más rápido y la escuela no es tan aburrida? A mí me pasa exatamente lo mismo... un lindo cuaderno / libro me ayudó (cuando estaba en la escuela) ser más organizada y aprender mucho mas rapido cuando me propongo esto.


RO: Iată ce mi-am cumpărat de la magazinele pe care le-am menţionat mai sus:
Plic din Plastic A4 cu buton şi clapă în V- Jumbo, culoarea albastru cu model (flori şi fluturi). M-a costat destul de puţin – 1,99 lei. În el îmi ţin agenda, un caiet şi câteva pix-uri cu gel colorate.
Agenda cu pagini decorate am cumpărat-o tot de la Jumbo la un preţ de 7,99 lei.
Pix-urile colorate cu gel(4.99 lei set-ul) le-am cumpărat de la Pepco la fel şi caietul roz cu prăjituri pe copertă(2.99 lei).


ES: Esto es lo que he comprado en las tiendas que he mencionado anteriormente:
 Sobre de plástico A4 con el botón de Jumbo, modelo azul (flores y mariposas). Me ha costado muy poco. En este sobre estoy guardando un cuaderno y unas plumas de colores muy lindas.
Mi agenda que tiene paginas decoradas la compré en la misma tienda- Jumbo.
Las plumas coloradas y el cuaderno que tiene la  portada rosa y con  galletas los compré en la tienda Pepco.






RO: Borcanul cu Pai l-am cumpărat tot de la Jumbo.  Prima dată l-am vazut la Thats Heart, pe Canalul ei de Youtube şi mi-am dorit foarte tare să am şi eu. Poţi lua sucul preferat cu tine la şcoală sau îl poţi folosi atunci când eşti acasa şi te uiţi la serialul preferat sau citeşti o carte. Foarte tare ideea asta cu ,,Borcanul care are un Pai în capac” - cam asta ar fi descrierea corectă a acestui produs )).  
 Suportul pentru Instrumente de Scris Violetta l-am cumpărat de la Pepco( 4.99 lei) asta ca să nu mai las creioanele sau pixurile împrăştiate pe Birou, în genţi sau în agende. 
Albumul foto cu pisică, portfard-ul roz transparent şi Setul de 3 pahare colorate, le-am cumpărat tot de la Jumbo.
Albumul foto pisică(7.99 lei)  este unul micuţ şi poţi adăuga în el 80 de fotografii.





ES: Soporte para instrumentos de escritura Violetta (es de Pepco tambien). Lo compre para no dejar mas las plumas esparcidas sobre la mesa, en bolsas o agendas.
El Álbume de fotos con gatito y el sobre de plastico rosa transparente los he comprado de Jumbo.
El Álbume de fotos con gatito es pequeño y puedes añadir 80 fotógrafias.




RO: Portfardul sau Penarul Transparent(4.99 lei) îi puteţi denumi aşa cum doriţi. În el vă puteţi pune cosmeticele pe care le folosiţi cel mai des sau rechizitele de care aveţi zilnic nevoie.
Set-ul de pahare colorate(9.99 lei) l-am cumpărat  pentru că paharele albe şi simple nu îmi mai plăceau. Am vrut ceva colorat şi mă bucur că am găsit. Nu-l numesc neapărat un produs esenţial pentru şcoală dar l-am introdus în această postare pentru că ,,se asortează” cu celelalte.

ES: El Bolso transparente. En ella puedes poner los cosméticos que estas utilizando con más frecuencia o las cosas importantes para la escuela que diario necesitas.






Am mai cumpărat două seturi de elastice de păr( 2.99 lei fiecare) şi căşti pentru urechi de iarnă călduroase - pisică(7.99 lei) de la Pepco toate.

ES: Tambien compré dos conjuntos de pelo de elástico y auriculares de invierno - gatito de Pepco todos.



Lucrurile colorate, mai pline de viaţă ne dau o stare de bine şi fac în acelaşi timp să dispară sentimentul acela de rutină.

ES: Las cosas con muchos colores nos dan una buena sensación y hacen al mismo tiempo que desaparece  ese sentimiento de rutina.

Care sunt produsele voastre esenţiale pentru şcoală?

ES: ¿Cuáles son sus productos esenciales para la escuela?

Cu drag -Con Cariño ,
Hanelore