Culorile noastre : Lila Purple si Decorul de Nunta. Restaurantul



Alege din timp paleta de culori/tematica nunţii şi apoi îţi va fi uşor să te ocupi şi de celelalte elemente decorative.
Alegerea paletei de culori, a Restaurantului şi a elementelor decorative trebuiesc făcute împreună cu soţul, pentru că, din fericire, suntem cu toţii diferiţi şi este important de reţinut că viitorilor miri trebuie să le placă. Nu este nunta părinţilor, a prietenilor sau a colegilor.
Eu sunt de părere că cel mai important criteriu care ne ajută în alegerea culorilor este binenţeles, Restaurantul. Puteţi să-i rugaţi să vă aranjeze câteva mese în diferite culori şi cu diferite elemente decorative şi alegeţi împreună cu viitorul soţ aranjamentul şi culorile care care vă plac sau consideraţi că vi se potrivesc cel mai mult. În cazul nostru, aşa cum reiese din poze dar şi din clipul pe care l-am postat acum câteva săptămâni pe Youtube, noi am mers pe nuanţe de LilaPurple dar şi Roz-Alb.

De unde această idee? La a doua noastră vizită la Restaurantul pe care l-am ales, în aceea seara avea loc o nuntă unde aranjamentul respecta exact această paletă de culori. Ne-a plăcut foarte mult şi am decis că Lila Purple este culoarea care ne reprezintă şi în care ne regăsim cel mai mult. Acest lucru şi binenţeles de ce să nu recunosc...ViolettaJ. În cea mare parte, toate accesoriile, vestimentaţia şi lucrurile personale ale Violettei(Personajul) sunt Violet-Purple-Mov-Lila-Roz. Cum să nu-mi placă?!
Este foarte important de reţinut şi faptul că florile (buchetele, lumânările şi aranjamentele florale) ocupă un rol esenţial în organizarea nunţii voastre. Ştiu că de multe ori, mirii sau naşii nu respectă neapărat culorile pe care le-au ales (nu reprezintă neapărat o problemă gravă acest detaliu) dar eu sunt de părere că din punct de vedere vizual este mult mai frumos ca totul să fie conform paletei voastre de culori. Buchetul meu va respecta Paleta de culori aleasă de catre noi. Restaurantul l-am ales destul de uşor. A fost primul Restaurant la care ne-am gândit în momentul în care am început pregătirile pentru nuntă.

Despre Meniu, nu vă pot spune foarte multe pentru că depinde de ceea ce vă doriţi. Vreţi să mergeţi pe Bucătăria Tradiţională Românească dar cu mici modificări? Atunci înseamnă că ne potrivim la gusturi. Nu există Meniul Perfect, din păcate. Puteţi alege un Mediu Tradiţional sau chiar Internaţional dacă aşa vă doriţi şi îl puteţi personaliza în funcţie de gusturile voastre şi ale invitaţilor dar este important să ţineţi cont şi de sfaturile celor din domeniu deoarece nu orice combinaţie la care voi v-aţi gândit se va dovedi reuşită şi nu cred că vă doriţi să faceţi experimente pe invitaţi.
Despre flori, invitaţii, verighete, tort şi rochia de mireasă vom vorbi în postările ce urmează.

Cu drag,
Hanelore