Ce citesc in acest moment???? Dark Revenge pe Wattpad by LiveNiceTimes



Buna tuturor, vreau sa incep prin a va ura toate cele bune si sper sa ne revedem cu bine dupa Paste(am sa incerc sa postez zilele acestea desi nu cred ca pot). Sa aveti un Paste Fericit alaturi de familie, prieteni, sot/sotie, iubit/iubita :).
Inca nu-mi vine sa cred ca vine Pastele. In 3 saptamani intru in sesiune. Cred ca v-am mai spus ca vreau sa fac o noua Sectiune pe Blog...despre nunta :). Am deja cateva clipuri filmate dar nu am apucat sa le editez pana acum ;(. Nu prea reusesc sa fac fata programului. Teme, proiecte, referate, concurs, prezentari si nu in ultimul rand pregatiri...as vrea sa postez mai des, sa incarc cat mai multe clipuri pe youtube dar din pacate nu reusesc sa gasesc timp liber. Sunt o fire foarte organizata dar in momente cum sunt acestea, lucrurile imi scapa de sub control..Cand am putin timp liber citesc sau imi notez idei pentru blog si Youtube in agenda...sper sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus...

Sa revenim la scopul postarii de azi...
Ce citesc in acest moment????
Dark Revenge pe Wattpad (click) care a devenit aplicatia mea preferata in acest moment...Am facut o obsesie pentru DR(Dark Revenge) (click)..mai am jur de 12 capitole si ajung la zi cu ea...
Cartea il are ca si protagonist pe...Harry Styles...stim cu totii cine este Harry, nu? Baiatul inalt si cret cu ochii verzi de la One Direction(preferatul meu)...Stiu la ce va ganditi cu totii...cam toata luna martie si chiar aprilie, de ce sa nu recunoastem a fost o nebunie totala...Motivul: Zayn a parasit trupa :((((((....Este alegerea lui, o respect....si prefer sa ma abtin de la comentarii..1D ramane trupa mea preferata cu sau fara Zayn...
Claire(Nina Dobrev) este fata cea noua...invata bine si din nefericire pentru ea se indragosteste de Harry Styles. Incearca sa evite acest lucru, sa nu cada in plasa lui dar nu reuseste...Mereu ajunge in bratele lui...Ajunge sa fie implicata in multe probleme si mai ales sa devina tinta multor persoane care o invidiaza pentru ca este cu H. sau care il urasc pe el si prin intermedul ei stiu ca ii pot face rau lui.
Desi Harry poate avea orice fata isi doreste deoarece este ,,cel mai tare baiat din liceu" dupa care toate fetele suspina si pe care toti baietii il invidiaza si de care se tem, el se simte atras de Clarie...Nu doreste asta, incearca sa se departeze de ea dar intr-un fel sau altul ajung mereu ajung unul in bratele celuilalt.. Daca va ganditi ca va veti plictisi citind aceasta carte va asigur ca va inselati...Suspans, dragoste, pasiune, prietenie, droguri, arme, teama, mister, violenta si limbaj puternic..o poveste extrem de intresanta(care are toate ingredientele pentru a fi pe placul tuturor).. am plans, am ras, am asteptat cu sufletul la gura sa aflu ce se intampla pagina cu pagina si inca am o multime de intrebari..Sper ca in ultimele capitole sa aflu tot ceea ce ma intreseaza.. Va recomand sa o cititi.. Domnisoara(click) care a scris aceasta carte este foarte talentata...Eu sper sa aiba un final fericit deoarece cei doi nu prea s-au putut bucura prea mult de dragostea lor deoarece mereu apar obstacole pe care ei trebuie sa le despaseasca. Sunt persoane care o ataca si ii fac rau lui Claire deoarece sunt convinsi ca ea este slabiciunea lui Harry...Banuiesc cam cine sunt persoanele care stau in spatele tuturor atacurilor impotriva lui Claire&Harry dar astept momentul in care voi afla tot adevarul...Cartea incepe cu un Prolog ce va fi in ultimele capitole ale cartii( pe care il  veti intalni si pe la mijlocul cartii (Prolog II) dar intr-o varianta un pic mai detaliata - am vrut sa fac o pranteaza si sa va spun asta deoarece nu veti intelege mare lucru la inceput si nu as vrea sa faceti greseala si sa renuntati sa cititi aceasta carte).

Mai jos va las descrierea acestei carti si sper din suflet sa va convinga sa o cititi(click).


,,Claire Danvers, o simpla fata de 17 ani care isi traieste viata usor complicata in posomorata Londra alaturi de tatal ei pe care il iubeste nespus de mult, avand in vedere ca este singurul parinte biologic ramas in viata, mama ei vitrega care isi indreapta rautatea si coltii cu venin mereu spre ea pe la colturi; si fratele ei vitreg, care nu ii da pace cu atingerile lui  peste corpul ei.  

Se inscrie la scoala la care vroia sa mearga de doi ani, dorindu-si sa termine liceul acolo. Tatal ei o inscrie si ea se bucura de placerea de a invata in scoala ei de vis, lucru care ii deschide porti la facultati mult dorite. Prieteni noi, atmosfera noua si un usor aer de fericire o inconjoara... pana cand da peste Harry. Greseala dar totusi binecuvantarea vietii ei. 

Claire intra intr-o lume din care nu mai poate iesi atunci cand se lasa prada obsesiei lui Harry pentru ea. Afla ca el si banda lui nu sunt in cele mai bune relatii cu legea. Intunericul care il inconjoara pe Harry o face sa se teme de el dar totusi acest lucru ii starneste curiozitatea, incercand sa patrunda cat mai tare in baiatul care conduce scoala doar cu o privire salbatica si o atitudine rece. 

Ce se intampla cand umbra trecutului lui il prinde din urma in incercarea de a o salva pe ea? Amandoi ajung intr-un cerc periculos, fara cale de iesire. Scanteia care ardea in ea se transforma intr-o flacara iar intunericul ce il inconjoara pe el ajunge sa o inconjoare si pe ea. Nici unul dintre ei nu mai au cale de scapare si sunt obligati sa ramana impreuna pentru a supravietui iar sentimentul de razbunare il patrunde pe Harry cu cea mai mare putere posibila atunci cand Claire este ranita.

♦ ♦ ♦ 

Atentie, cartea nu este un 'Fan Made' facut dupa o alta carte, serial sau film si nu este o carte tradusa. Este scrisa de mine, are un continut sexual, abuz de droguri, violenta si limbaj puternic.


All Rights Reserved 2014
© LiveNiceTimes  "


Si pentru cei care aveti facebook(eu nu am FB) am o veste buna : Dark Revenge are si un Grup unde va puteti inscrie(click).


Sper ca am reusit sa va conving sa cititi aceasta carte. 
Va urez un Paste Fericit si sa ne revedem cu bine la urmatoarea postare!


XoXo  H.