Big A Reveal ♥ Pretty Little Liars Final de Sezon ♥ Cine este - A? #WelcomeToTheDollhouse


Buna tuturor, cred ca stiti cu totii ca pe data de 25 martie vom afla cine este -A din serialul Pretty Little Liars / Micutele mincinoase...Astept acest episod de 5 ani de zile..din primul an de Facultate mai exact....Dupa numeroase clipuri urmarite pe Youtube, banuiesc doua personaje..Tin sa va marturisesc ca din aceste clipuri postate pe Youtube am aflat destul de multe detalii ce au fost confirmate apoi in serial..Fanii acestui serial sunt foarte inteligenti si chiar au "ghicit" destul de multe lucrurii...Mai jos am sa va las cateva spoilere si vreau sa va spun ca astazi am intrat pe Instagram-ul lui Marlene King si la ultima poza postata acum 3 ore mai exact am gasit un comentariu al unei persoane ce spunea ca finalul va fi unul dezamagitor, ca tot ceea ce vom afla va fi un nume, ca Mona traieste si ca adevarul ce se afla in spatele acestui Joc este unul destul de negru...Asta am citit si la scurt timp comentariul a disparut...Nu m-ar surprinde sa fie asa deoarece de mult ori am crezut ca stim cine este -A si spre dezamagirea noastra nu a fost asa...

Teoria mea #BigAReveal

Am si eu o teorie...din punctul meu de vedere este -A ri -A...iar Andrew este fratele geaman al lui Alison...Ce m-a facut sa cred asta este faptul ca Andrew este foarte destept si el este cel care i-a oferit acele droguri lui Spencer pentru a o "ajuta" sa nu mai doarma...este cel care in episodul trecut 5X24 i-a spus Ariei ca ii sta la dispozitie 24/7...De ce cred eu ca -A ri -A este " The Big -A"..pentru ca a fost internata la Radley inainte sa le cunoasca pe fete (Alison, Spencer, Hannah si Emily) iar mesajele cu ,,kisses -A" au inceput exact dupa ce ea s-a intors in Oras...de unde s-a intors? va spun tot eu...in acest timp a fost internata...nu stiu daca tot la Radley dar a fost internata ... Asistentul de la Radley a recunoscut-o pe aceasta daca va aduce-ti bine aminte(atunci cand fetele cautau informatii despre Bethany Young...Si nu in ultimul rand, are tulburari de personalitate si de ce sa nu recunoastem cu totii ca ea este cea care a avut cel mai putin de suferit din punct de vedere fizic de pe urma lui -A..Hanna a fost accidentata, Emily era sa moara, la fel si Spencer.
Aria a trecut destul de usor peste moartea Shanei, nu vi se pare?va amintiti cand Toby a mers sa-l vada doctorul care o ingrijise pe mama lui inainte sa se sinucida?...Acesta i-a spus: "I-am zis sa stea departe de fata cu par blond..este ceva in neregula cu "aerul" din jurul sau!" doctorul a incercat sa-i marturiseasca ca in jurul lui Bethany se afla ...-Aria (cand a fost pacienta la Radley a cunoscut-o pe Bethany poate chiar si pe mama lui Toby) mai jos va las doua poze ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer:





Si aici sunt cateva clipuri cu "Aria is A", Bethany and Aria are sisters, Aria has twin:










As mai avea doua teorii cum ca Jenna si Melissa sunt -A  sau baietii din Clubul N.A.T asa cum credeam cu totii la inceput : Jared, Wilden, Ian....

Am si cateva spoilere pentru voi :
- Eu stiam ca exista o filmare cu momentul in care "Mona " a fost omorata...aflasem tot dintr-un clip de pe Youtube inainte ca episodul sa fie difuzat...
- Stiam si ca Spencer a fost drogata in seara in care Alison a disparut...
- Stiam de povestea dintre Alison si Ezra..
- Stiam ca Hanna va fi inchisa si considerata vinovata de moartea Monei
- Stiam ca Alison nu este in -A team...

Si multe alte lucruri care s-au intamplat le-am aflat inainte ca episoadele sa fie difuzate...

Ce alte detalii intresante am mai aflat eu (pot fi adevarate sau nu):
- Spencer este adoptata
- Maya traieste si este sora Shanei
- Paige este in -A team
- Este posibil ca Cece Drake sa fie cea care a omorat-o pe Mona...pentru ca asa a vrut sau pentru ca a fost platita de catre Alison..asta daca se va dovedi ca Mona chiar este moarta
- Unul dintre parinti va muri
- Hanna si Emily isi vor aduce aminte de cateva detalii din noaptea in care a disparut Alison
- Spencer nu este singura care a parasit Hambarul in noaptea in care Alison a disparut
- Ashley se va casatori
- Ms. Grunwald este bunica lui Alison

Mai multe alte detalii le gasiti si in clipul de mai jos : 




Nu incerc sa va spun ca absolut tot ce exista in aceste clipuri este adevarat, unele da altele nu sau..inca nu...Sper ca finalul si explicatiile sa fie pe masura deoarece dupa primele episoade din sezonul 5 trebuie sa recunosc ca vroiam termin cu acest serial...in special atunci cand am aflat ca sunt confirmate si urmatoarele doua sezoane si ca inainte de ultimul sezon..7 vom afla cine este -A...din fericire  am aflat ca in ultimul episod al acestui sezon vom afla cine este -A sau vom afla mai multe detalii...Este posibil ca Aria, Ezra, Jenna, Melisa sau Clubul N.A.T sa nu fie -A si sa gresesc ..din fericire mai sunt doar 4 zile si vom afla :).

P.S :  Marlene King  afirmat ca exista mai multe persoane ce au reusit sa-si dea seama cine este -A dar din motive gresite

Voi cine credeti ca este -A?
XoXo