Impresii legate de Fenomenul Mondial Cincizeci de umbre ale lui Grey


Buna tuturor, sper ca ati avut un Valentine's Day minunat alaturi de persoana iubita dar si de familie :). Nu eram sigura daca ar fi o idee buna sa-mi impartasesc opiniile legate de Fenomenul Mondial Cincizeci de Umbre ale lui Grey, pentru ca acest film chiar a fost un fenomen si mai ales in randul adolescentilor.
Incep prin a va spune ca am cumparat biletele de pe data de 9 februarie si deja de la ora 17:00 si 19:00 deja nu mai erau bilete. Din fericire noi aveam planuri sa mergem sa mancam inainte si apoi sa mergem la film(seara urmand sa luam cina alaturi de nasi) asa ca ne-am cumparat bilete de la ora 14:30 unde, evident mai erau cateva locuri libere. Cred ca este pentru prima oara cand Shopping City Ploiesti a fost atat de aglomerat si sa fim seriosi, este Valentine's Day in fiecare an doar ca nu are loc premiera unui film romantic cu o conotatie sexuala an de an, nu? Stiu, sunt ironica acum, dar sa fim seriosi, noi cei care am citit cartea, pana si cei care au vazut trailer-ul si au urmarit cateva interviuri stiau destul de bine ce va urma. Dupa ce am luat masa am ajuns la Cinema Bar, aveam nevoie de un Cappuccino si un Shake  neaparat dupa ce m-am uitat spre Sala 9 si am vazut o multime de copii sub 17 ani. Nu era vorba ca daca ai mai putin de 17 ani nu poti viziona acest film?????!!!!
Iata ca se poate dragilor! Doar traim in Romania, nu? Vreau sa va spun ca spre surpinderea mea :))) pana si plasatorul care verifica biletele era total debusolat la vederea acestor copii care veneau intr-un numar mare si asteptau nerabdatori la usa de la ora 14:10 :))).
Cand intr-un final am intrat in sala, va jur ca acel moment trebuia surprins cu un aparat foto sau un telefon neaparat!
 Multimea tanara ocupase aproape toata sala si m-am simtit destul de dezamagita : " Cred ca noi suntem cei mai batrani din sala" i-am spus logodnicului meu. Mi-a raspuns : " Nu, mai sunt cativa oameni mai in varsta dar in spate de tot in ultimele randuri" :))))). Pana si locurile din primul rand s-au ocupat unde, sa film destul de realisti si de ce sa nu recunoastem ca nu este recomandat sa stai in primul rand pentru ca nu se vede bine atat de apoape. Probabil acei copii de 12 ani (pentru ca mai mult de atat va asigur ca nu aveau, iar cei de langa noi nu cred ca aveau mai mult de 17 ani) erau nerabdatori sa vada acest film dupa cum se vede. 
Am incercat sa nu ma las distrasa de rasetele lor, de replicile penibile cum ar fi : "Acuma o arunca in curte" (replica venind in urma secventei in care Cristian o tinea pe Ana in brate dupa ce au iesit din sala de jocuri;  dupa ce Ana a fost batuta si l-a rugat pe Domnul Grey sa iasa din camera, "Il da afara din casa lui" asta am auzit in randurile din spate. 
Rasete referitoare la "igiena corporala".  Sa-i spun asa? adica totusi nu as vrea sa folosesc alti termeni.
Sigur ca am fost impresionata de Nuditatea Anei, pentru ca Dakota chiar a fost expusa destul de mult in acest film si spre dezamagirea copilelor Domnul Cristian Grey nu a fost atat de expus!
Rasete si dupa momentul cu sarutul din lift si marea dezamagire a domnisoarelor referitoare la momentul in care au vazut ce probabil asteptau tot filmul si pentru care au cumparat biletul, nu?
Adica, sa fim corecti, daca nu ar fi fost incluse in film astfel de momente s-ar fi spus ca biletele au fost platite degeaba si nu s-a vazut deloc nudidate!

Dupa 30 de minute, vazand cum se prezinta actiunea la orizont si stiind destul de bine firul povestii, mi-am dat seama ca filmul este facut in urma primului volum. Multi ne asteptam ca acest film sa cuprinda toate cele 3 volume. Deja imi este "frica" sa-mi imaginez doar cum va fi anul viitor. Am inteles ca filmarile pentru partea a2a - Cincizeci de umbre Intuncate incep in iunie si va avea premiera in 2016. 

Momentul in care am iesit in sala a fost unul in care am crezut ca o sa ma pierd prin multime. 

Impresii finale:
- Filmul a urmat firul cartii;
- Pentru cei care nu au citit cartea nu intelegeau cine este Eliot (fratele lui Cristian), cel putin s-a facut liniste in sala la secventa in care Ana si Cristian i-au suprins pe acesta si colega de camera pe canapea;
- Jamie seamana perfect cu Cristian si a jucat foarte bine in schimb Dakota nu a reusit sa ma faca sa vad acea conexiune intre ea si Anastasia. Parea ca vad o alta "Ana";
- Traim in 2015 si ma asteptam de la cei din afara la o altfel de expunere a nuditatii;
- Pentru cei care s-au asteptat sa invete cate ceva de pe urma acestui film, imi pare rau pentru ei;
- Filmul este unul romantic exact asa cum trebuie sa fie si ma bucur ca am reusit sa vad acea "dragoste la prima vedere" in ochii lui Cristian si ai Anastasiei si as revedea primele 10 minute din acest film de mii de ori, pentru ca prima intalnire a celor doi a fost exact asa cum mi-am imaginat eu in calitate de cititor..Dragoste si Magie si poate doar acel moment a fost cel care m-a facut sa cred ca isi merita statutul de Film de Valentine's Day :);
- Filmul ar trebui pur si simplu tratat ca atare: un film romantic cu scene erotice dar in limita bunului simt si nu inteleg de ce se face atata caz si de ce retelele de socializare sunt pline cu pareri negative.
- Melodiile de pe fundal mi-au placut foarte foarte mult si daca vreti sa ascultati albumul va las mai jos un torrent ca sa-l descarcati:



Voi ce parere aveti despre acest film?