Allview Viper V1 Dual SIM 16 GB 8 MP Review


Buna tuturor, postarea de astazi va fi un Review al telefonului Allview Viper V1.
Pentru cine este indicat acest telefon? Pentru persoanele care dispun de o suma mai mica sau egala cu salariul minim pe economie, pentru cei care isi doresc un telefon performant, mai mare si mai subtire si care sa scoata poze la o calitate foarte buna. 
Telefonul Allview este o alternativa mai ieftina al unui Samsung Galaxy S ca sa spun asa. Si spun asta deoarece chiar am facut o comparatie intre un Samsung S3 si un Viper. 
Trebuie sa fim realisti si de ce sa nu recunoastem ca traim intr-o lume in care toata lumea doreste sa aiba ultimul model de telefon, tableta, aparat foto etc.
Deja de ceva timp este ceva normal sa vezi persoane care au telefoane mari, Phablet, cum i se spune mai nou. Vreau sa va spun ca datorita huselor care au aparut in ziua de azi, din imitatie de piele sau din piele de ce nu (asta pentru cine isi permite) si a suporturilor de card, deseori am impresia ca persoanele care detin asa ceva vorbesc la un portofel :))). Lumea este intr-o continua evolutie si de multe ori esti judecat dupa cate carduri ai in portofel, ce geanta ai, ce ochelari de soare ai si mai ales cat de nou si cat de scump este telefonul pe care il deti.
Eu sunt Masterand si cu totii stiti ca atata timp cat esti la scoala nu dispui de sume mari de bani mai ales cand mai ai frati sau surori, cheltui destul de multi bani pe transport sau trebuie sa cumperi carti si diferite alte lucuri necesare studiului, clar nu iti permiti un Samsung S5, Note 4 sau mai ales un iPhone 6. Iar Bursa pe care o primesc in urma rezultatelor scolare nu este chiar integrala, stiti ca se scot vacantele etc. De multe ori, m-am gandit daca banii pentru care am invatat nopti si zile se merita sa-i investesc intr-un telefon scump.

Ei bine, acum cateva saptamani am ajuns la concluzia ca este cazul sa-mi schimb telefonul. Luna aceasta este si ziua mea si cu aceasta ocazie am primit cadou acest telefon. La alegerea mea, binenteles. Adica am ales impreuna acest telefon. Dupa lungi cautari pe internet, articole, clipuri pe youtube am decis ca Viper este smartphone-ul ideal. L-am gasit la un pret destul de accesibil pentru ca exact asa cum am spus, nu consider ca se merita sa invesesti o suma mare. Il folosesc pentru Social Media in special. Pentru Carti, Aplicatii scolare, Calendar si Jurnal folosesc Tableta Serioux Lightstorm.

Allview Viper V1 este un telefon cu forme elegante, design ultra slim si se pozitioneaza in topul celor mai preferate smartphone-uri din Romania . Este cel mai subtire telefon din gama Allview Mobile. Este foarte usor de manevrat datorita faptului ca nu cantareste mult.
Are o camera de 8 MP, autofocus si LED Flesh. Filmeaza HD 1080P . In partea frontala dispune de o a doua camera de 2 MP iar accesul la cele doua camere se poate face fara a debloca ecranul. Aplicatiile de care dispune sunt: News, Stunel, Antivirus Bitefender (pachetul Premium fiind inclus gratuit timp de 3 luni), Manager de teme si Office Suite Viewer. Te poti bucura de jocuri 3D si are capacitate de download de 21,6 Mbps. Ecranul ofera protectie expecptionala garantata de Gorilla Glass.
Are Face detection, Beauty Face, Geo-tagging, G-senzor, WiFi Direct, WiFi Display, Amplificator Audio, DTS,  Full HD Recording si Amplificator audio Yamaha integrat.

Am filmat cu acest telefon si calitatea clipului este extraordinara. Filmeaza mult mai bine ca un Aparat foto digital Canon IXUS 145 de 16 MP
Bateria ma tine 1 zi la o utilizare continua. Indeplineste comenzile foarte rapid. Net-ul merge foarte bine si nu se blocheaza deloc. Pentru mai multe detalii tehnice, va las aici un link. Telefonul este cumparat de la Altex.




Accesoriile cu care vine sunt: casti, 3 capace de schimb: alb, negru si albastru iar cel pe alb imi place cel mai mult, Antivirus Bitdefender, folie protectoare, vablu de date si incarcator.

Smart2view – o alta perspectiva

"In premiera in Romania, Allview introduce tehnologia Smart2view. Imaginile de pe smartphone-ul sau tableta ta Allview pot fi acum vizionate pe orice televizor cu port HDMI prin intermediul adaptorului wireless display, fie ca este vorba despre jocuri, filme, videoclipuri, poze, browsing sau apeluri video in retelele de socializare". 


Husa pe care o am este aceasta si m-a costat 49 de lei. Intr-o poza de mai sus chiar este factura de la Raiffaisen Bank. Imi place pentru ca smartphone-ul este pe deplin operabil in timp ce se afla in aceasta husa.


Voi ce parere aveti despre acest telefon?
Va multumesc pentru vizita :*