Rivali Penelope Douglas Recenzie + Descarca cartea Rivali in format PDF


Rival (Fall Away, #2)

My rating: 5 of 5 stars

Sinopsis:
"Fallon si Madoc. Doi adolescenti greu de inteles care intra intr-un joc de dragoste si ura.
...
Ea s-a intors.
Au trecut doi ani. In tot acest timp a fost la un internat dar niciodata nu am primit vesti din partea ei.
Inainte cand locuiam impreuna, obisnuia sa ma ignore ziua iar noaptea sa lase usa camerei deschisa pentru mine.
Am fost un prost dar acum sunt pregatit sa castig acest joc.

...
M-am intros.
Doi ani au trecut si pot spune ca el inca ma iubeste. Vad asta in comportamentul lui. Se comporta ca si cand ar fi mai bun decat mine.
N-am sa ma las si am sa contraatac la randul meu. Asta urmareste, nu? Atata timp cat nu voi lasa garda jos nu are cum sa-si dea seama ca tot ce se intampla ma afecteaza. "


Incep prin a spune ca am cautat aceasta carte zi de zi timp de 4 luni.
Am gasit-o in spaniola deoarece nu am avut rabdare sa astept sa apara in librariile noastre.
In mod surprinzator Penelope Dougas m-a cam dezamagit in ceea ce priveste relatia dintre Jared si Tate. Dupa cum stiti, luna aceasta a aparut Fall Away, poveste lui K.C(cea mai buna prietena a lui Tate) si Jax(fratele vitreg al lui Jared). Scriitoarea chiar si-a exprimat nemultumirea pe contul de twitter dar si pe blogul sau (aici postarea) in ceea ce priveste vanzarea cartilor sale. Mai exact, au aparut mai multe exemplare si se vand nelegal lucru care evident i-a provocat o nemultumire majora. Nu mi se pare normal sa furi munca altuia.
Mai rau de atat, majoritatea o critica si sustin ca nu vor mai citi publicatiile urmatoare deoarece sunt dezamagiti de despartirea dintre Tate si Jared. Si eu sunt dezamagita, recunosc...inca nu am citit Fall Away, astept sa fie tradusa in spaniola(inca 4 luni mai am de asteptat cred:)) ) dar acest lucru nu ma face sa recurg la gesturi cum ar fi sa nu o mai urmaresc pe Twitter sau sa o blochez pe Goodreads asa cum au facut o multime de antifani.

Mentionez, ca inainte de a fi scriitor si profesor, este mama, sotie si fiica. Ar trebui sa intelegem ca este un om, cu probleme, suparari si sa-i fim recunoscatori ca povestea celor doi nu s-a terminat ci doar trece printr-o schimbare...Va aparea si volumul care v-a continua provestea de dragoste dintre cei doi, pe 21 aprilie 2015 conform datelor postate pe blogul sau si se va numi Aflame - o gasiti aici.
Este un om extraordinar, vorbeste frumos cu toata lumea si mi-a raspuns destul de des pe twitter. Eu apreciez acest lucru si voi continua sa citesc cartile ei. Apreciez munca depusa si dupa cum stim cu totii a primit premiul pentru cea mai buna carte de dragoste pentru tineri a anului 2014.
Sa revenim al scopul acestei postari, recenzia de astazi.

Relatia dragoste-ura cu care autoarea ne-a obisnuit reuseste sa-mi atraga atentia si de aceasta data.
Povestea celor doi incepe cu doi ani in urma cand tatal lui Madoc se casatoreste cu mama lui Fallon. Madoc nu accepta aceasta casatorie la fel ca si Fallon si isi fac viata imposibila unul altuia. Ziua se ignora si se jignesc reciproc iar noptile si le petrec impreuna.

Fallon a avut cel mai mult de suferit de pe urma acestei relatii. A pierdut cea mai importanta fiinta din viata ei si gandul ca se va intoarce sa se razbune pe Madoc o tine in viata. Vinovati pentru plecarea lui Fallon si despartirea celor doi au fost parintii acestora.
Madoc, la randul sau sufera pentru plecarea surorii sale vitrege dar cunoscand doar o parte din adevar decide sa nu o caute si sa o urasca.


Madoc este personajul meu preferat. Mi-am schimbat total parere despre acesta. In Bully il vedeam ca pe un baiat care isi batea joc e orice fata fara resentimente. Acum inteleg ca doar isi dorea sa o uite pe Fallon si totul fara rezultat.
Citind povestea lui Fallon am ramas impresionata. Mi-as fi dorit sa nu fi trecut prin toata aceasta suferinta.

Maodc si Fallon sunt doua personaje bine conturate, nu va veti plictisi deloc citind aceasta carte. Doua personaje cu calitati dar si cu defecte, reale, doi adolescenti care fac multe greseli si care la sfarsitul zilei inteleg ca iertarea si dragostea sunt mai presus decat toate resentimentele si suferinta pe care au trait-o.

Veti afla si anumite detalii la care nu va asteptati cum ar fi ca Jax este indragostit de K.C, ca relatia acesteia cu Liam nu functioneaza. Veti descoperi un secret care va schimba cursul povestii si prietenia dintre Jared si Madoc.

As vrea sa va povestec mai mult dar prefer sa va las pe voi sa aflati ce s-a intamplat intre cei doi. Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa citesc aceasta carte si spre sfarsit vreau sa mentionez ca este scrisa din perspectiva ambelor personaje.


my read shelf:
Hanelore ♡'s book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)

 Va las mai jos link-ul ca sa o putei descarca in spaniola / romana:


Va multumesc pentru vizita si astept parerile voastre in legatura cu aceasta carte! :*