My October Favorites 2014


Buna fetelor,este prima postare de acest gen pe care o fac si sper sa ma descurc asa cum trebuie.
Zic eu ca am cateva lucruri dragute pe care sa vi le arat si sper sa va placa.

Español
Hola chicas, este el es primer post de "Los favoritos del mes..." que estoy haciendo y espero que de verdad les guste. Puedo decir que tengo algunas cositas lindas que puedo mostrales.


La categoria vopsea de par, v-am spus deja intr-o postare anterioara ca preferata mea este Casting Creme Gloss si ca urmeaza sa ma vopsesc cu aceasta nuanta - 360 Cireasa neagra.
A iesit cam asa :

Español
En primer lugar ya les hable de Casting Creme Gloss en un post anterior y les dije que me voi a pintar el cabello en - 360 Dark Cherry  y el color es asi:


Daca sunteti intresati sa aflati mai multe detalii, puteti citi acest Review.

Español
Si les interesa saber mas cosas sobre Casting, aqui esta un Review.


 Mi-am cumparat inca o cutie -Cireasa Neagra- deoarece zic eu ca mi se potriveste mult mai bine aceasta nuanta de rosu decat cealalta.

Español
Me compre otra vez Dark Cherry porque me parece que este color me favorece mucho mas que el otro rojo que tenia.


Parfumul pe care l-am purtat acesta luna este Premiere Luxe by Avon. Este parfumul meu preferat de la Avon. 

El perfume de este mes es Premiere Luxe de Avon. Me encanta y es mi favorito.


Astor Seduction Codes Volume & Definition Mascara.  Ma gandeam ca nu va fi un produs care ma va da pe spate ca sa zic asa dar iata ca m-am inselat. Este cel mai bun pe care l-am incercat pana acum si primul care se tine de promisiune in legatura cu ceea ce spune ca face.

"SEDUCTION CODES Volume & Definition Mascara - prima varianta din gama ce „sculpteaza„ genele.
Aplicator special conceput pentru a acoperi chiar si genele cele mai mici.
Ce garanteaza?
Volum & definire!
Acorda-le genelor tale tratamentul special pe care il merita!
Echilibrul perfect intre profunzimea privirii si feminitatea ce emana incredere."

Español
Astor Seduction Codes Volume & Definition Mascara. Pensé que no era un producto que me va gustar, pero me equivoqué. Es la mejor mascara que probe y la primera que realmente hace lo que promete. 

 " Seduction Codes Volume & Definition Mascara" - la primera versión de esta gama que" esculpe las genes". 
Aplicador diseñado para cubrir incluso las pestañas más pequeñas. 
Qué promete? 
Volumen y definición! 
Dales a tus pestañas un tratamiento especial que se merecen! 
El perfecto equilibrio entre la profundidad de los ojos y la feminidad que exuda la confianza".


Avon Eyeliner SuperExtend. Despre acest eyeliner am vorbit putin si in Sweater Weather Tag Fall. Este maro, eu nu folosesc negru deloc. Mi se pare ca nu ma avantajeaza. Maro este mai potrivit pentru mine, mai natural si imi place foarte mult. Este rezistent, nu se intinde, il poate folosi oricine deoarece este sub forma de carioca, cu varful foarte ascutit ca sa puteti trasa linia exact asa cum doriti. 

Español
Avon Eyeliner SuperExtend. Les hablé de este delineador hace muy poco tiempo en Sweater Weather Tag Fall. Es el color marrón porque yo no utilizo negro en absoluto. Me parece que no me favorece. Brown es adecuado para mí, más natural y me gusta mucho. Tiene resistencia, no se propaga, y cualquiera puede usarlo porque tiene una forma de pluma y puede rastrear la línea exactamente como ustedes lo desean.



Blush-ul meu preferat este The One by Oriflame in nuanta Pink Radiance. Este blush si iluminator. Este rezistent si ofera o nuanta de roz mai intens. Desi pare o nuanta deschisa, este destul de pigmentat. Iluminatorul are particule stralucitoare si impreuna cu blush-ul ofera tenului un aspect mult mai placut .

Español
Mi rubor favorito es The One de Oriflame en el color Pink Radiance. Es un rubor y tambien un iluminador. Es muy resistente  y proporciona un color rosa más intenso. Aunque parece en un tono mas suave es bastante pigmentado. El Iluminador tiene partículas brillantes y junto con el rubor proporciona un aspecto muy natural en la piel.


Ulei de corp Skin So Soft cu particule aurii si Unt de corp cu Ulei de Jojoba de la Avon. Dintre cele doua, uleiul imi place mai mult cum miroase si cum imi lasa pielea dupa ce il aplic. Untul de corp are un miros mai ciudat dar imi place cum hidrateaza pielea. 

Español
Aceite corporal Skin So Soft con partículas brillantes y crema corporal con Aceite de Jojoba de Avon. Me gusta mas el aceito porque huele muy rico y la piel es mucho mas suave despues de aplicarlo. La crema para el cuerpo huele un poco raro, pero me gusta como hidrata la piel.


La categoria fashion, am doua lucruri pe care vreau sa vi le arat si anume, geanta mea de la Dudllin Accessories care este destul de incapatoare si botinele mele pe care deja le-ati vazut in ultimul meu Tag. Sunt comode, merg foarte bine cu ele si le asortez la apoape orice pentru ca toamna aceasta sunt in trend. Imi place mai ales ca au toc si ca este patrat.

Español
En la categoría fashion, tengo dos cosas que quiero mostrarles, mi bolsa de Dudllin Accesorios que es bastante amplia y mis boots que han visto en mi ultimo Tag. Son muy cómodos, van bien con todo porque están en tendencia este otoño. 


Melodia mea preferata in aceasta luna este Need You Right Now by Bethany Mota feat. Mike Tompkins. Da, ati auzit bine,  Bethany de pe youtube. Ii urmaresc canalul de ceva vreme si zilele trecute am descoperit primul sau single. In prezent este concurenta la un Show foarte cunoscut - Dancing With The Stars (aici un clip ca sa puteti vedea cum danseaza). Dansez printre Stele se numeste emisiunea la noi in tara. 

Español
Mi canción favorita en este mes es Need You Right Now by Bethany Mota feat. Mike Tompkins Sí, han oído bien, Bethany que tiene un Canal en youtube. Este es su primer single. Actualemente ella esta compitiendo en un Show muy conocido - Dancig With The Stars (aqui les dejo un video para poder ver como baila).



Serialul meu preferat a ramas Revenge, in prezent se difuzeaza sezonul 4. Nu pot sa spun decat ca imi place. Astept si noul episod de Halloween din Pretty Little Liars.

Filmul meu preferat din aceasta luna este Romeo & Juliet 2013. Cred ca este cea mai frumoasa poveste de dragoste posibila. 

Cartea preferata este The One by Kierra Cass (Recenzie).

Español
Mi serie favorita siguie siendo Revenge Actualmente esta al aire la temporada 4 y sólo puedo decir que me gusta. Estoy esperando tambien el nuevo episodio de Halloween de Pretty Little Liars. 

Mi película favorita de este mes es Romeo y Julieta 2013 y creo que es la historia de amor más bella que puede existir. 

Mi libro favorito en este mes es The One de Kierra Cass (Reseña).


Si ca sa inchei aceasta postare, va prezint doi prieteni : Maxon si Maxi, pentru ca la alte nume nu m-am gandit :D .

Español
Y para finalizar el post de hoy, les presento dos amigos : Maxon y Maxi porque no pense en otros nombres :D.




Acestea au fost favoritele mele. Voi face o astfel de postare si in luna noiembrie. Va multumesc pentru vizita si va doresc un week-end placut!

Estas son mis favoritos. Voy hacer este post tambien en el mes de noviembre. Gracias por su visita y que tengan un lindo fin de semana!

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me