Tableta Serioux Lightstorm SM8A1QC


In acest week-end am decis sa-mi cumpar o tableta si am ales Serioux Lightstorm SM8A1QC.
A fost o decizie de moment si ma bucur foarte mult deoarece nu regret deloc.
Ieri am primit-o si m-am hotarat sa vorbesc despre ea si sa va conving ca daca va doriti o tableta buna si nu foarte scumpa aceasta este cea mai indicata.
Am cumparat-o de pe emag si o puteti gasi aici. Are un pret destul de mic deoarece este la 40% reducere . Am cautat-o si pe alte site-uri si am ramas surprinsa la cat de mult costa.
Va las mai jos cateva poze ca sa vedeti cum arata in realitate deoarece pozele de pe site-ul lor nu sunt chiar reusite.

Español
Este fin de semana decidi comprarme una tablet y estoy muy contenta porque no me arrepiento en absoluto. La tableta es Serioux Lightstorm SM8A1QC.
Ayer la recibí y decidí  hablar de ella aqui en mi blog para convencerlos de que si quieren una tableta no tan cara y muy buena esta es la indicada.
Me la compré de una tienda que se puede encontrar aquí. Tiene un precio muy bajo, ya que es un  descuento de 40% . La he buscado en otros sitios y me sorprendió lo mucho que cuesta.
Voy a dejar algunas fotos mas abajo para ver cómo se ve en realidad.






Mai jos sunt poze cu aplicatia mea preferata pentru carti ca sa vedeti cat de bine se poate citi de pe aceasta tableta - numele aplicatiei este UB Reader (click )
Español Mas abajo son algunas fotos con mi aplicacion favorita para los libros - UB Reader  (click)


Mi-am dorit o tableta pentru retelele de socializare dar mai ales pentru carti.
Accesoriile cu care a venit sunt: Cablu USB, Cablu OTG (care separat costa in jur de 30 de lei, ceea ce m-a bucurat extrem de mult) si Incarcator;
Culorile si imaginile sunt foarte clare, sunetul este foarte bun. Nu ma asteptam la asta, recunosc si sunt placut surpinsa. Are garantie 36 de luni (am primit-o pe mail pentru siguranta clientilor).
Display IPS (imi place foarte mult) si are 8 inch.
Spatele este identic cu cel al tabletelor si telefoanelor Samsung si spun asta deoarece am un telefon Samsung, mai exact Galaxy Young Duos si este acelasi material bun si de calitate. La banii acestia am vazut tablete dintr-un plastic foarte prost care nici  nu se poate compara cu acesta);
In privinta bateriei inca nu ma pot pronunta, voi reveni cu un Update curand.
Un minus pentru multe persoane ar fi ca pachetul nu contine si casti. Pentru mine acest lucru nu reprezinta o problema deoarece nu am cumparat-o pentru muzica, filme sau clipuri video neaparat.
Un mare minus pentru mine ar fi ca aplicatia Instagram nu merge instalata. Am instalat Twitter, Pinterest si We♥It (click). Update: Am facut si o postare cu toate aplicatiile mele  prefeate Android (aici postarea).
 Am gasit extrem de multe huse pentru tablete de 7 inch si 10 inch  dar pentru 8 inch cat are tableta mea, nu prea am reusit sa gasesc.
Update : Husa pe care i-am cumparat-o este de la Bershka si este cea mai potrivita pentru aceasta tableta. Este cea pe roz.

Español
Siempre quize tener una tablet para las redes sociales pero tambien para poder leer libros.
La tableta viene con :USB Cable, OTG Cable y Power Adapter.
Los colores y las imágenes son muy claras y el sonido es muy bueno. No me lo esperaba en realidad y debo de reconocer que estoy mas que sorprendida Cuenta con 36 meses de garantía.
La parte posterior es idéntica a los móviles de Samsung y tabletas, es el mismo material de buena calidad.
En cuanto a la batería todavía no  me puedo pronunciar, voy a regresar con una actualización pronto.
Un inconveniente para muchas personas es que el paquete no contiene los auriculares. Para mí, esto no es un problema porque no la compré para música, películas o videos.
Un gran inconveniente para mí es que no puedo instalar Instagram. He instalado Twitter, Pinterest y We ♥ It (click). Update : Aqui esta un post sobre mis aplicaciones favoritas para Android. Despues de mucho tiempo, encontre una Funda para mi Tablet. Es de Bershka, color rosa.
  
Toate specificatiile de care aveti nevoie:

 click pe imagine pentru zoom


Todas las specficaciones :

Click para zoom

Va multumesc pentru vizita si ne vedem la urmatoarea postare!
Gracias por su visita !

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me