Experienta mea cu L'oreal Casting Creme Gloss Review

Buna fetelor, asa cum v-am promis intr-o postare anterioara astazi voi vorbi despre vopseaua mea preferata si anume, Casting Creme Gloss. Prima data nu eram sigura daca sa incerc aceasta vopsea, stiind ca nu are amoniac ma gandeam ca nu va rezista deloc si sa m-as putea alege cu alta nuanta in par decat cea cumparata. Din fericire pentru mine, nu a fost asa.
Este cea pe care o folosesc de 3 ani si nu sunt dispusa sa renunt la ea prea curand. Fac o paranteza si spun ca acum 4 luni m-am vopsit cu L'oreal Creme Excellence deoarece am auzit doar lucruri bune despre ea dar si cu RÉCITAL PRÉFÉRENCE M1 4.15. Mi-a placut destul de mult Creme Excellence, de ce sa nu recunosc dar tot la Casting Creme Gloss raman.
Timp de 5 ani de zile am fost vopsita cam toate nuantele de saten: caramel - ciocolatiu - castaniu - saten inchis. M-am decis acum 2 luni sa ma vopsesc...Roscata. Daca ati citit recenzia mea la Alegerea de Kiera Cass, inseamna ca stiti cum arata fata care se afla in spatele acestui blog.
Parul meu natural este un blond inchis cenusiu. 2 ani de zile am avut suvite blonde si apoi m-am hotarat sa ma vopsesc blonda. De ce? Imi doream sa scap de suvite si nu eram sigura daca sa revin la parul meu natural sau sa fac o schimbare si sa ma vopsesc blonda. O nuanta asemanatoare cu parul meu natural la vremea respectiva nu am gasit asa ca, am facut marea greseala si am ales blondul. Greu, dar foarte greu am ajuns la un blond satinat. Apoi m-am plictist si nici nu imi placea nuanta si mai ales cum imi statea blonda asa ca am decis sa-l vopsesc o nuanta mai inchisa.
 1 an de zile m-am chinuit efectiv cu parul meu deoarece tot la blond ajungeam indiferent ce nuanta de saten alegeam(negru nu am vrut sa incerc deoarece eram convinsa ca nu ma avantajeaza desi exista multe fete brunete cu ochii verzi).
Mi-am tuns destul de des parul si o data pe saptamana foloseam ulei de argan la radacina si astfel am reusit sa scap de parul uscat pe care il aveam la vremea respectiva. Satenul este nuanta care imi place cel mai mult si care ma avantajeaza. Blond nu il voi mai vopsi niciodata, asta este clar dar probabil un caramel sau un saten mai deschis pe viitor m-ar tenta, doar ca nu sunt destul de sigura daca imi doresc aceasta schimbare. Daca cunoasteti un decolorant mai bun care sa ma ajute sa-mi deschid parul cu vreo 3 nuante v-as ruga sa mi-l recomandati.

Despre Casting Creme Gloss:
"O culoare stralucitoare, cu reflexe stralucitoare vizibile.
Formula crema fara amoniac acopera optim fierele de par alb.
Parul dumneavoastra reda profunzimea unei culori cu adevarat naturale, plina de reflexii stralucitoare vizibile.
Rezultat de durata, pana la 28 de samponari.
O hranire intensa, imbogatita cu laptisor de matca.
In timpul colorarii, formula crema fortifica si ajuta la protejarea firului de par atat in interior, cat si in exterior, pentru un rezultat matasos.
Dupa colorare, noul balsam imbogatit cu Laptisor de Matca ingredient recunoscut pentru propritatile sale nutritive si regenerante, ofera culorii parului o stralucire de durata.
Nou:Balsamul de ingrijire are cu 50% mai mult continut pentru a prelungi stralucirea culorii dumneavoastra!
O aplicare usoara, pafum fructat irezistibil.
Formula crema care nu curge. Parfumul sau delicat face din momentul colorarii un adevarat rasfat.
Nou: Flaconul cu aplicator este mai practic, mai precis pentru o aplicare mai usoara si o culoare mai frumoasa!"

Nu ma asteptam sa reusesc sa obtin un roscat. Nuanta cu care m-am vopsit a fost : 262 Coacaza Neagra care intr-un mod suprinzator a prins pe nuanta mea. Va las mai jos pozele ca sa puteti vedea rezulatul:

Rezultatul:

Nu am folosit niciun filtru, pozele sunt reale

Parerea mea despre acest produs:
  • Dupa vopsire parul este matasos si stralucitor;
  • Culoarea curge doar la prima spalare;
  • Parul matasos si stralucirea se pastreaza pe timp indelungat. Eu nu mai folosesc deloc balsam de par deoarece vopseaua aceasta m-a ajutat sa am parul matasos;
  • Rezista o luna si jumatate (nuanta intensa) apoi incepe sa se deschida dar intr-un mod placut iar nuanta nu va deveni deloc stearsa ba chiar isi pastreaza stralucirea;
  • Are un miros placut;
  • Procesul de vopsire este foarte usor, vopseaua patrunde usor in firul de par;
  • Balsamul dupa vopsire imi place foarte mult. Are un miros placut care se pastreaza destul de mult timp.
  • Si cel mai important, iese exact nuanta de pe cutie.
Nuanta pe care mi-am cumparat-o de aceasta data este 360 Black Cherry si voi reveni cu poze dupa vopsire.



Va multumesc pentru vizita!
Gracias por su visita!

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me