Cum sa-ti schimbi Design-ul Blogului ♥ Free Blogger Template


Acum cateva zile blogul meu a trecut printr-o serie de schimbari de Design si zic eu ca intr-un final am facut alegerea potrivita - Simplu si Elegant - Black and White (dar nu se stie pentru cat timp).
Motivul pentru care am decis sa-mi schimb template-ul blogului a fost pentru ca mi se parea ca Mov-ul si acel Fuchsia sunt culori mult prea intense si de ce sa nu recunosc si ca aspectul era mult prea incarcat. Postarile mai lungi se citeau destul de greu deoarece erau incadrate intr-un chenar mult prea ingust.
M-am gandit ca o astfel de postare ar fi de mare ajutor pentru multi dintre cei care s-au hotarat de curand sa-si faca un blog dar si pentru cei care isi doresc o schimbare. Aceste teme sunt doar pentru platforma Blogger.
Pe acest Blog puteti gasi template-uri frumoase pentru cei care nu doresc un aspect mai simplu si le plac culorile mai pastelate. Acestea sunt gratuite si sper sa va placa. 
Mai jos va las 2 teme gratuite care mie imi plac foarte mult si trebuie doar sa introduceti numele vostru, e-mail-ul si link-ul blogului dupa care puteti sa descarcati template-ul.
 Va las mai jos instructiunile ca sa stiti cum sa instalati aceste teme.

Dupa ce ati descarcta Template-ul in PC-ul dumneavoastra in folderul respectiv se afla un document cu codul HTML, cel pe care il veti folosi. Sunt 5 pasi pe care trebuie sa-i urmati pentru a va putea schimba design-ul Blogului:

 Pasul 1. Intrati in tabloul de bord si dati clik pe Sablon
Pasul 2. Dupa ce ati intrat in Sablon dati click pe Editati HTML

Pasul 3. 1 Dupa ce ati dat click pe Editati HTML si va apare codul dati un simplu clik pe codul respectiv si tineti apasat de la tastatura CTRL + A pentru a selecta tot codul si a-l sterge
Pasul 3. 2 Intrati in documentul unde aveti codul HTML al template-ului pe care doriti sa-l schimbati, tineti apasat CTRL+A dupa care dati click stanga si selectati COPY
Pasul 3. 3 Mergeti in Editati HTML unde acum totul este gol, dati click stanga si PASTE pentru a insera codul HTML copiat

Pasul 4. Dupa ce ati inserat codul HTML dati un click pe Previzualizati pentru a va putea da seama cum arata Template-ul si daca este ceea ce va doriti

Pasul 5. Daca va place acest Template si sunteti siguri ca vreti sa-l pastrati atunci dati click pe Salvati Sablonul


Acum va puteti bucura de un Aspect Nou al Blogului si il puteti schimba ori de cate ori doriti. Nu este necesar sa platiti pe cineva pentru a va crea un Design nou blogului si nu este necesar nici sa cumparati diferite Teme deoarece sunt destul de multe gratis.

P.S Aceasta postare este dedicata doar schimbarii de Design a Blogului nu si pentru adaugarea Retelelor de socializare(pentru a putea face acest lucru este necesar sa intrati in codul HTML pe care l-ati inserat si sa cautati codurile specifice acestora si apoi sa inserati link-ul specific fiecarei retea de socializare pe care o aveti) sau diferite Widget-uri desi unele se vor pastra si nu va fi necesar sa le adaugati dn nou!


Sper ca am putut sa ma fac inteleasa si ca v-am fost de ajutor cu aceasta postare.
Va doresc un Week-End placut!