Recenzie Intimidare / Reseña Bully Penelope Douglas


Bully (Fall Away, #1)Bully by Penelope Douglas
My rating: 5 of 5 stars

Cu totii avem o carte preferata, o carte in care ne regasim, cu care ne identificam. Preferata este Intimidare de Penelope Douglas. Va amintiti ca am spus acum cateva saptamani ca preferata mea este O zi din sapte de Lauren Oliver? Imi retrag cele spuse :).
Intimidare, este acel timp de carte pe care nu vrei sa o mai termini, emotiile si sentimentele le traiesti odata cu personajele.M-a facut sa-mi dau seama ca este momentul sa incep sa-mi scriu cartea. Nu stiu cand va fi gata, nici nu stiu daca o voi termina vreodata dar regasindu-ma destul de mult in ceea ce am citit m-a facut sa am curaj sa pun pe hartie toate ideile, gandurile si sentimentele. Nu intelegeti gresit, nu ma regasesc in totalitate in aceasta carte, sunt descrise si situatii prin care eu nu am trecut, din fericire:).
Am cumparat-o de pe elefant.ro la un pret destul de mic 20,75 lei. O puteti gasi aici.

"Numele meu este Tate. Totusi, el nu imi spune asa. Nici macar nu i-ar trece prin cap sa mi se adreseze atat de familiar, asta in cazul in care mi s-ar adresa cat de cat. Nu, abia daca imi vorbeste.
Dar nici nu ma lasa in pace.
Candva, am fost cei mai buni prieteni, dupa care a inceput sa se lege de mine si a decis ca scopul lui este sa imi ruineze viata. Am fost umilita, exclusa si barfita in toti anii de liceu. Cu cat trecea timpul, cu atat mai chinuitoare deveneau farsele si zvonurile puse la cale de el, si deja mi se facuse lehamite sa ma tot feresc din calea lui. Am plecat chiar in Franta pentru un an de zile, ca sa il evit.
Doar ca, acum, m-am saturat sa ma mai ascund si nici de-a naibii nu il voi lasa sa-mi distruga ultimul an de liceu. Poate ca el nu s-a schimbat, dar eu am facut-o. Este timpul sa ripostez.
Nu mai am de gand sa-l las sa-si bata joc de mine."

Am citit-o in doua zile si am recitit-o de mai multe ori. Daca va intrebati cu cine ma identific din aceasta carte, raspunsul este destul de simplu : cu Tate, binenteles.
Daca ma intrebati cine este Jared, am sa va raspund asa:
"In ciuda resentimentelor mele fata de Jared nu puteam sa ma stapanesc si sa-l privesc...Se hranea cu nefericirea mea ca dintr-o prajitura...Dintr-o data m-am trezit cu el in fata mea. Lasandu-si capul intr-o parte, ochii lui scaparatori ii cautau pe ai mei. Nu stiam ce cauta si nu stiam ce vroiam sa las sa se vada."
Dupa o absenta de un an de zile, Tate se intoarce acasa cu o noua atitudine si este destul de hotarata sa nu-i mai lase pe Jared si pe amicii lui sa-si bata joc de ea. Aceasta "noua" atitudinea lui Tate imi place si imi aduce aminte de cineva. Au loc numeroase intamplari amuzante dar si mai triste in viata lui Tate iar in final ajunge la concluzia ca "Inimii nu-i poti porunci!"

Todos tenemos un libro favorito, un libro con la que nos identificamos. El mio es Bully de Penélope Douglas. Recuerdan que hace unas semanas dije que mi favorito es Before I Fall de Lauren Oliver? Retiro las palabras :).
Bully es un libro que nos vas a querer terminar, vas a experimentar muchas emociones y sentimientos con los personajes. Me hizo dar cuenta de que es el momento de empezar a escribir mi libro. No sé cuándo va a estar listo, no sé si la voy a terminar pero decidi que es tiempo de poner en el papel todas mis ideas, pensamientos y sentimientos. No malinterpreten, no estoy diciendo que pase por todas esas situaciones que estan el en libro, afortunadamente, no :)

"Mi nombre es Tate. Sin embargo, él no me llama así. Nunca se referiría a mí tan informalmente, si es que se refiere a mí en absoluto.
Somos vecinos, y una vez, fuimos mejores amigos. Pero entonces, un verano, me dio la espalda y su misión ha sido fastidiar mi vida en cada oportunidad. He sido humillada, evitada, y víctima de chismes durante toda la secundaria. Sus bromas y rumores se hicieron más sádicos con el pasar del tiempo, y estaba cansada de esconderme de él. Me preocupaba por lo que estuviera a la vuelta de cada esquina y detrás de cada puerta.
Así que me fui.
Pasé un año estudiando en el exterior y disfruté de la libertad de vivir sin Jared. Ahora estoy de vuelta para terminar la escuela e irme de aquí para siempre. Espero que después de un año de espacio para respirar, él haya seguido adelante y se haya olvidado de mí.
Pero incluso si no ha cambiado, yo lo he hecho. Ya no estoy interesada en evitarlo o poner la otra mejilla. Vamos a estar cabeza a cabeza, ya que ninguno de los dos quiere dar marcha atrás."

Leí el libro en dos días y la volvere a leer varias veces. Si me preguntan con quién me identifico, la respuesta es muy simple: con Tate, por supuesto.
Si me preguntan quién es Jared, tengo que responder esto:
"A pesar de mi resentimiento contra Jared no podía dejar de mirarlo...Se coma mi infelicidad como un pastel...De repente me desperté con el en frente de mi. Dejando su cabeza en un lado, con los ojos en busca de los mios. No sabia lo que el queria o lo que estaba buscando ."
Después de una ausencia de un año, Tate regresa a su casa con una nueva actitud y decidida a no dejar que Jared y sus amigos se burlan mas de ella. Esta "nueva" actitud de Tate me encanta porque me recuerda a alguien. Tate pasara por muchas situaciones divertidas y tambien tristes pero al final, concluye que "En el corazón no se puede dar órdenes!"


Va recomand aceasta carte, mie mi-a placut foarte mult♥
Les recomiendo el libro, a mi me encanto ♥

my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)
LET’S BE FRIENDS :)