Fifty Shades of Grey Recenzie / Reseña E. L. James


Fifty Shades of Grey (Fifty Shades, #1)Fifty Shades of Grey by E.L. James
My rating: 4 of 5 stars

In sfarsit a venit si ziua aceasta. Astazi voi vorbi despre Fifty Shades of Grey. Cum mi s-a parut cartea?
Impresionanta este putin spus. A fost o noutate pentru mine. Nu am fost obisnuita cu acest tip de lectura si cu acesta poveste de dragoste.
Ce nu mi-a placut? Simplu, scriitoarea detaliaza extrem de mult viata lor intima, ceva normal din moment ce este un roman erotic. Mi-a placut jocul de cuvinte dintre Anastasia si Grey, pot spune ca m-a amuzat destul de tare si ca mi-a transmis o stare de bine.
Sa vorbim si despre personaje. Ce cred eu despre Anastasia? Ana, este din punctul meu de vedere o fata cu adevarat frumoasa si nu spun asta doar din descrierea pe care i-a facut-o scriitoarea, ma refer si la inteligenta, sensibilitatea si modestia de care da dovada. In urma unor recenzii citite la acesta carte, am vazut ca multi o compara pe Ana cu Bella din Amurg. Care este asemanarea intre cele doua? Baiatul frumos care se indragosteste de o fata normala? Pai cred ca subiectul acesta l-am intalnit in sute de carti, filme si seriale. Cred este necesar mai mult de-atat ca sa faci o astfel de comparatie! Sunt doua carti total diferite din punctul meu de vedere.
Sa revenim la anumite aspecte ale acestei carti. In primul rand, Ana nici macar nu indeplineste rolul de supusa deoarece nu a semnat acel contract de confidentialitate care sa-i atribuie acest rol! Faptul ca ea face ce i se cere este pentru ca este foarte indragostita si atrasa fizic de acest barbat dar si din curiozitatea pe care i-o provoaca lipsa de experienta, nu neaparat din "supunere". Ana este o studenta la filologie de 21 de ani, fara experienta in viata de cuplu care se indragosteste pentru prima data de un barbat cu totul diferit de ea! Anastasia nu se lasa mai prejos in fata Domnului Christian Grey(asa imi place mie sa-i spun) ba chiar mai mult, isi impune si ea punctul de vedere in multe situatii. Drept dovada este si finalul primului volum.
Christian Grey este un barbat tanar, foarte bogat, foarte atractiv si de-a dreptul intimidant.
Este un maniac al controlului care atunci cand o cunoaste pe Anastasia, aceasta devine o obsesie pentru el. Eu cred ca si el este cu adevarat indragostit de ea dar banuiesc ca acest lucru il voi afla citind urmatoarele doua volume. Nu stiu cum va evolua povestea celor doi dar deocamdata, este ceea ce simt eu in legatura cu ceea ce am citit.

Finalmente llegó el día. Hoy les hablare sobre Fifty Shades of Grey. Cómo me parecio la lectura? Impresionante decir es quedarse corto. Fue una novedad para mí. Yo no estaba acostumbrada a este tipo de lectura y con esta historia de amor.
Lo que no me gustó? Simplemente, los profundos detalles sobre la vida intima de los presonajes, cosa que era de esperarse para una novela erótica. Me gustó el juego de palabras entre Anastasia y Grey y puedo decir que me divirtió mucho.
Vamos a hablar de los personajes. Que pienso sobre Anastasia? Ana en mi opinión es una chica muy hermosa y no estoy diciendo esto sólo por la descripción que hizo la escritora, sino me refiero de que es inteligente, sensible y muy modesta. Después de leer algunos comentarios sobre este libro, vi que muchos estan coparando a Ana con Bella de Crepúsculo. Dónde está la similitud entre los dos? Chico guapo que se enamora de una chica normal? Bueno, creo que este tema hemos visto en muchos libros, películas y series. Creo que se necesita más que eso para hacer una comparación de este tipo!Son dos libros totalmente diferentes en mi opinión.
Volvamos por algunos aspectos de este libro. En primer lugar, Ana ni siquiera actúa como sumisa porque ella no firmó ese acuerdo de confidencialidad para obtener este papel! El hecho de que ella hace lo que el quere es por el amor y por la actraccion fisica a este hombre, pero también por la curiosidad que le provoca la falta de experiencia, no necesariamente por ser "la sumisa". Ana es una estudiante de filología de 21 años, sin experiencia en la vida de pareja que se enamora por primera vez de un hombre completamente diferente a ella! Anastasia tambien tiene su caracter y eso se nota en varias situaciones y en el final del primer libro!
Christian Grey es un hombre joven, muy rico, muy atractivo e intimidante.
Es un fanatico del control pero cuando conoce a Anastasia, ella se convierte en una obsesión para él. Creo que esta realmente enamorado de ella, pero supongo que eso lo averiguaré despues de leer los siguientes dos volúmenes. No sé cómo la historia se desarrollará pero esta es mi opinion acerca de lo que he leido.


my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf) View all my reviews

P.S: Ii multumesc foarte mult pentru aceasta carte si pentru multe alte carti lui Ely :*
         P.D: Muchas gracias por este libro y muchos otros libros a Ely :*