What's in My Beach/ Pool Bag?

Buna fetelor, cred ca este momentul sa va arat ce am in geanta mea de plaja / piscina si care sunt produsele care ma ajuta sa ma protejez impotriva soarelui.


Hola chicas, creo que es tiempo de enseñarles que tengo en mi blosa de playa / piscina y tambien cuales son los productos que me ayudan a protegerme contra el sol.



  1. Costumul de baie / Mi Traje de baño
  2. Spray Apa Termala Avene / Spray Agua Termal Avene
  3. Garnier Ambre Solaire Clear Protect + Hight SPF 30
  4. Crema cu protectie solara pentru fata SPF 30 Avon Sun / Crema de protection para la cara con SPF 30 Avon Sun
  5. Balsam de buze de la Balea / Bálsamo labial de Balea
  6. Pieptene / Peine
  7. Clama pentru par / Clip de pelo
  8. Apa / Agua
  9. Ochelarii de soare / Lentes de sol
10.  Slapi / Flip-Flop
11.  O carte / Un libro.

Imi puteti lasa un comentariu in care sa-mi spuneti ce aveti voi in geanta de plaja/piscina. Va pup
Me pueden dejar un comentario y decirme que tienen ustdes en su bolsa de playa/piscina. Les mando muchos besos

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me