My Favorites Books ♥ Cartile Mele Preferate

As vrea sa spun ca este pentru prima data cand intentionez sa vorbesc despre aceasta pasiune a mea - Cartile. Mereu am avut o pasiune pentru carti si mai mult de atat, mereu am crezut ca ar fi o idee buna sa ma apuc sa scriu o carte dar de fiecare data am renuntat. Nu pentru ca nu aveam incredere in mine ci mai degraba ca ceilalti nu ar intelege povestirile, visele si sentimentele mele. Din pacate anumite carti sunt de neinteles pentru multi dintre noi sau subiectul nu reprezinta interes.
Cred ca mereu am auzit ca nu este bine "Sa nu judecam o carte dupa coperta.'' Totusi multi o fac, chiar si eu am facut asta, recunosc.
Sa revenim la ideea de baza a acestei postari: am cumparat carti si continui sa cumpar deoarece imi place sa citesc, sa aflu lucruri noi, sa pot sa inteleg personajele deoarece sunt situatii in care aseman aceste personaje cu oamenii pe care ii cunosc si de multe ori sa spunem ca mi-a fost mai usor sa abordez aceste persoane sau sa le ajut  in diferite situatii.
Imi place sa gasesc carti pe care le citesc si sa nu realizez cum trece timpul, sa ma pun in locul personajelor, sa-mi imaginez ceea ce citesc si sa incerc sa gasesc personajul cu care sa ma identific.

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Voi incepe cu Seria Amurg de Stephenie Meyer, care este foarte iubita de adolescenti si de catre mine, binenteles.
Povestea de dragoste dintre o muritoare si un vampir care ne-a lasat pe toti cu sufletul la gura atunci cand citeam pagina cu pagina sau cand urmaream filmele acasa sau la Cinema. Eu recunosc ca le-am urmarit acasa deoarece nu am putut sa conving pe nimeni sa mergem la Cinema sa le vedem.
Povestea de dragoste si obstacolele peste care au trecut Edward si Bella m-au facut sa inteleg si sa accept ca viata este asa cum este si ca niciodata nu putem fi complet fericiti doar din simplul fapt ca suntem prea rai ca sa putem merita aceasta "Fericire Deplina" la care viseaza toata lumea.
Finalul a fost unul pe care eu il asteptam si m-am bucurat sa vad ca Bella si Edward au ramas impreuna. Ultima carte a acestei serii "Zori de Zi'' am primit-o cadou  de ziua mea in primul an de facultate si am citit-o in cateva zile deoarece mi-a placut extrem de mult. Eu am vazut prima oara filmul Amurg si apoi mi-am cumparat urmatoarele 3 carti (Luna noua, Eclipsa si Zori de zi). Filmele mi-au placut extrem de mult si le-am revazut de foarte multe ori.

Sub Aceeasi Stea de John Green #1 Bestseller New York Times - Am auzit despre aceasta carte de la ThatsHeart si cum sunt abonata la Libris.ro am primit o oferta pe mail si am reusit sa o cumpar la un pret destul de mic - 19,81 lei m-a costat. Pe site nu apare coperta reala a carti, mai exact varianta tie-in dupa posterul filmului. Stiu ca sunt multe / multi care va doriti aceasta varianta si m-am gadit ca ar fi bine sa stiti ca desi cartea apare pe site cu acea coperta veche, o veti primi pe cea care are tie-in dupa posterul filmului. O puteti comanda aici daca va doriti sa o cititi si as vrea sa va mai spun ca Libris.ro, este singura librarie din Romania care ofera transport gratuit prin curier, la orice comanda, oriunde in tara. Deci, ce mai asteptati?!
In legatura cu aceasta carte, subiectul este unul mai putin intalnit in carti si anume : povestea de dragoste dintre doi adolescenti bolnavi de cancer. Hazel Grace este in ultima faza a cancerului si un medicament miraculos reuseste sa-i prelugeasca viata.
Ea il intalneste pe Augustus Waters la intalnirile unui grup de suport, se indragostesc si povestea de dragoste pe care o traiesc este una frumoasa in prima parte. Lucrurile se schimba intre ei pe masura ce trece timpul. Boala de care sufera amandoi isi va spune cuvantul.
Sfarsitul este unul pe care eu il asteptam. Adica, felicitari autorului care nu a incercat sa ne faca sa traim o fantezie citind aceasta carte si ca a reusit sa scrie o poveste cu adevarat reala. Nu as vrea sa dau prea multe detalii deoarece as vrea ca voi sa o cititi.
Tot ce pot sa va spun este ca veti vedea lucrurile dintr-o alta perspectiva dupa ce o veti citi si mai exact, veti invata sa apreciati mult mai mult ceea ce aveti!
Cartea as reusit sa-mi "scoata cateva lacrimi" filmul insa, nu. Actrita care a interpretat-o pe Hazel a jucat extrem de bine acest rol, dar din punctul meu de vedere"Cartea bate filmul".


"Fara suferinta am putea stii ce este bucuria?" 
" Viata nu e o fabrica de indeplinit dorinte.''
"Isi vor aminti omenii de mine?Ce sens are viata mea?Ce vreau sa las in urma?"
"Ar fi un privilegiu sa am inima franta de tine."

Damnare de Lauren Kate #1 Bestseller New York Times - Este prima carte din seria care poarta acelasi nume. Am cumparat si a doua carte ( Ratacire ) dar inca nu am apucat sa o citesc. Pe a treia nu o gasesc si nici pe ultima.
Daca voi le aveti si vreti sa le vindeti sau le gasiti, va rog foarte mult sa ma anuntati deoarece imi doresc foarte mult sa le citesc.
In urma cu o saptamana tot citeam recenzii pe diferite bloguri cu si despre carti  si am gasit pareri foarte pozitive care m-au convins sa cumpar primele doua volume de pe elefant.ro la un pret destul de mic 20-23 de lei. Le puteti gasi aici - Damnare si Ratacire transportul va costa, 6,7 lei prin curier si as vrea sa mai spun ca in ciuda parerilor negative pe care le-am citit despre elefant.ro, ei au castigat respectul meu. Am primit cartile a doua zi dupa ce le-am comandat, intr-o stare perfecta. Sunt noi si nu au colturile indoite.
Le-am primit pe amandoua si spun aceste lucruri deoarece am citit ca sunt persoane care au facut comenzi dar nu au primit toate cartile sau le-au primit intr-o stare nu tocmai buna sau persoane care au facut comenzi dar nu au primit nimic. La mine nu s-a intamplat acest lucru si ma declar multumita.

Subiectul carti este unul foarte intresant, o poveste plina de mister si durere, o dragoste care se continua intr-o alta viata, intr-un alt spatiu dar cu acelasi deznodamant trist. Este acel tip de carte care ajuta cititorul sa-si imagineze totul perfect.
"Unii ingeri sunt sortiti caderii!
Exista ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios si distant, el atrage atentia Lucindei Price, inca din prima ei zi la internatul Sword & Cross. Ajunsa aici, dupa ce prietenul ei moare intr-un mod misterios, Lucinda, o adolescenta de saptesprezece ani, se indragosteste de Daniel, dar descopera un adevar incredibil de tulburator : el este un inger cazut iar iubirea lor este veche de secole si se sfarseste tragic de fiecare data cand se intalnesc.
Periculos de incitant si intunecat de romantic "Damnare" este un thriller fascinant si o poveste de dragoste suprema."


Evadarea de Barbara Delinsky sau o carte de vacanta asa cum imi place mie sa-i spun. Am primit acesta carte de la o prietena acum ceva timp.
Emily Aulenbach, o newyorkeza de treizeci si doi de ani, pare sa aiba tot ce si-ar putea dori o femeie: un sot iubitor, un post de avocat intr-o firma de succes, o casa frumoasa si o masina scumpa. Privite insa mai atent, lucrurile nu suna chiar atat de grozave: sotul este preocupat numai de propria cariera, slujba ei se reduce la o suma de sarcini birocratice, iar casa si masina aduc nesfarsite rate la credite.
Satula de telefon, de laptop si de ceasul de la mana, intr-o zi de vineri, Emily se ridica pur si simplu de la birou, isi lasa in urma cariera, sotul si viata agitata din metropola, hotarata sa descopere care sunt lucrurile cu adevarat importante in viata. Vocea inimii o calauzeste inapoi in Bell Valley, locul care in urma cu zece ani, ii oferise atata dezamagire. Aici va avea ragazul sa isi inteleaga greselile, sa isi asculte sentimentele, sa decida care va fi drumul ei in viata, alegand intre doi barbati, intre glasul ratiunii si soaptele inimii.
Este una dintre cartile care au reusit sa ma relaxeze destul de mult. Schimbarile care se produc in viata lui Emily m-au facut sa reflectez mai mult asupra trecutului si sa realizez inca o data ca am luat deciziile corecte. Cu alte cuvinte este o carte care merita citita, mai ales in acesta prioada, cand plecati in vacanta sau cand va petreceti diminetile la o cafea.
Puteti comanda cartea pe Libris.ro aici sau pe Elefant.ro aici .

Si nu in ultimul rand, cartea mea preferata este "O zi din sapte" de Lauren Oliver.  O carte cu un subiect care m-a facut sa nu mai vreau sa o termin. Am citit-o in 2-3 zile si chiar si acum as mai vrea sa o recitesc. Cartea a fost recomandata si de Ingrid- Missglamorzzi .
"Ce-ai face daca ai mai avea o singura zi de trait?Pe cine ai saruta?Si cat de departe ai merge pentru a-ti salva viata?"
Cred ca acestea ar fi intrebarile pe care cu totii ni le punem la un moment dat( mai putin cea cu sarutul, nu?:)) )
Cartea vorbeste despre Samantha Kingston care este una dintre cei mai populari elevi, iubitul ei este cel mai tare baiat din scoala si are un grup de prietene cu care imparte totul. O viata cu adevarat perfecta am putea spune.
Vineri, 12 februarie va fi o zi importanta pentru ea deoarece sufera un accident de masina si moare. Apoi se trezeste a doua zi si primeste o noua sansa. Si apoi, iar si iar.
Va incerca din rasputeri sa schimbe unele lucruri, va intelege care sunt adevaratele ei sentimente pentru prietenul cel mai bun din copilarie si isi va da seama ca are cele mai bune prietene.
Va recunoaste ca isi iubeste foarte mult familia si ca este dispusa sa se sacrifice pentru ca ceilalti sa nu aiba de suferit.
Aceasta carte am primit-o cadou. O puteti gasi aici pe Libris.ro .
Dintre toate, acesta este cea pe care o recomand sa o cititi cat mai repede si veti vedea ca nu veti regreta.

P.S : Cartile sunt ale mele, nu le-am primit de la aceste librarii despre care am vorbit mai sus, am vrut doar sa va las cateva link-uri de unde sa le puteti cumpara la un pret mai bun.

Va doresc o saptamana frumoasa ! XoXo

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me